Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس امنیت عمومی از شناسایی 2 انبار بزرگ کالای قاچاق در جنوب تهران خبر داد و گفت: از داخل این انبارها 60 هزار و 530 بسته توتون و تنباکو قاچاق به ارزش 9 میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار علی ذوالقدری گفت: در هفته گذشته خبری مبنی بر دپو توتون و تنباکو قاچاق در دو انباری در حوالی خیابان فداییان اسلام دریافت شد و بلافاصله بررسی موضوع و شناسایی مالک یا مالکان آن در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه تحقیقات پلیسی حکایت از صحت خبر دریافتی داشت، تصریح کرد: با شناسایی مالک انبارها، نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از این انباری ها اخذ شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی صبح امروز تیمی از ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت پایتخت به محل اعلامی اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی متهم را دستگیر کنند.

ذوالقدری با اشاره به اینکه در بازرسی از این انبارها 60 هزار و 530 بسته توتون و تنباکوی قاچاق کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را حدود 9میلیارد ریال برآورد کرده اند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران در پایان تصریح کرد: با دستور قضائی، هر دو انباری پلمب و متهم برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضائی شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قاچاق توتون تنباکو قاچاق پلیس امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۵۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزاله ملکی با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاق را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس برشمرد، اظهار کرد: حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال از اصلی‌ترین دستاوردهای مبارزه با کالای قاچاق است.

وی در ادامه با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات صورت گرفته از نگهداری نوشیدنی قاچاق در انبار یک شرکت پخش مواد غذایی در شهرستان رشت مطلع شده و به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان، ۳۱۵ هزار و ۴۲۸ عدد انواع نوشیدنی‌های قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص متهم ۳۳ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در پایان از مردم خواست برای ریشه‌کن کردن قاچاق با مجموعه انتظامی همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

کد خبر 6086825

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • سيگار هاي قاچاق ميلياردي در بجنورد
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم