Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان، گفت: استان همدان پیشگام در دستاوردهای فرهنگی است.

حجت السلام و المسلمین نظیری در گفتگو با خبرگزاری برنا از همدان، اظهار کرد: در جلسه مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی با ریاست سازمان تبلیغات اسلامی  حجت الاسلام محمد قمی و معاونین ایشان در دفتر ریاست سازمان که عصر دیروز برگزار شد اداره کل تبلیغات اسلامی همدان به عنوان پیشگام در دستاوردهای فرهنگی در بین ادارات کل تبلیغات اسلامی کشور معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه مباحث مهم فرهنگی و نقاط قوت و ضعف استان در زمینه فرهنگی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت

حجت الاسلام نظیری با اشاره به اهمیت پیگیری مسائل فرهنگی عنوان نمود: همانطور که نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید پیگیر مسائل اقتصادی و معشیتی مردم باشند باید پیگیر مسائل فرهنگی هم باشند چرا که فرهنگ عنصر مهم در هر جامعه می باشد که بر دیگر بخش ها اثر خواهد گذاشت .

مدیر کل تبلیغات استان همدان با اشاره به عملکرد بسیار خوب حوزه علمیه در همدان بیان کرد: ظرفیت بسیار خوب حوزه های علمیه خواهران و براداران و عملکرد و تربیت تعداد زیادی شخصیت دینی و فرهنگی در این حوزه ها موجب نقطه قوت استان شده است.

وی افزود: از دیگر نقاط قوت استان تعداد فعالان فرهنگی داخل و خارج استان می باشد .

حجت السلام نظیری از بهره گیری فناوری های جدیدی در عرصه هیئت ها خبر داد و مطرح کرد: یکی از فعالان فرهنگی استان همدان در این جلسه طرحی خلاقانه با توجه شرایط کرونا ارایه داد که قرار شد از این طرح خلاقانه که ظرفیت بسیار خوبی در حوزه فضای مجازی و حقیقی دارد در ایام عزا حسینی استفاده شود .

وی افزود: خوشبختانه در اداره کل تبلیغات استان همدان توانستیم در حوزهای اقتصادی و خدمات اجتماعی به همشهریان عزیز ممتاز باشیم .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاه اینکه یکی نقاط ضعف استان عدم تمرکز روحانیون در تمام روستاهای همدان به دلیل کمبود بودجه مطرح کرد: در این جلسه مقرر شد که به این موضوع به صورت جدی تر بپردازیم و ضعف ها و آسیب های در این حوزه را جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان دستاوردهای فرهنگی کل تبلیغات اسلامی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۵۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری تنظیم بازار کسب و کارهای بازی‌محور به وزارت فرهنگ

در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی واگذاری بازار کسب و کارهای بازی‌محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، در نخستین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 1403 که عصر امروز سه‌شنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، گزارش عملکرد یکساله شورای انقلاب فرهنگی از جمله 99 مصوبه این شورا در سال گذشته در حوزه مسائل فرهنگی، اجتماعی، تعلیم و تربیت و علم و فناوری مورد بخث و بررسی قرار گرفت.

همچنین «واگذاری تنظیم بازار کسب و کارهای بازی‌محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» و «واگذاری ماموریت بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران به دانشگاه تهران» از جمله مصوبات جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی بود.

در این جلسه مباحث مفصلی نیز درباره موضوع عفاف و حجاب مطرح و بر ضرورت اقناع‌سازی،‌ رفع شبهات نسل جوان و تبیین اهمیت موضوع در کنار الزام به رعایت قانون در این زمینه به‌ویژه در ادارات دولتی و همچنین اجرای وظایف دستگاه‌های فرهنگی و آ‌موزشی در حوزه عفاف و حجاب تاکید شد.

در همین راستا مقرر شد دستگاه‌های مسئول در حوزه عفاف و حجاب تا هفته آینده برنامه‌های اجرایی،‌ ایجابی و فرهنگی خود را که در حوزه وظیفه شورای عالی انقلاب فرهنگی است،‌ جهت بررسی و تصویب به دبیرخانه این شورا ارائه نمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت شناسی دقیق حلقه مفقوده در فعالیت‌های فرهنگی تخصصی است
  • آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند
  • لزوم همکاری بیشتر بانک‌های همدان در پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری
  • سند ملی «سبک پوشش اسلامی‌ایرانی» تصویب شد
  • سند ملی «سبک پوشش اسلامی - ایرانی» به تصویب اولیه رسید
  • تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی- ایرانی
  • تصویب سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» در شورای انقلاب فرهنگی
  • تصویب اولیه سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی»
  • تصویب اولیه سند ملی «سبک پوشش اسلامی - ایرانی»
  • واگذاری تنظیم بازار کسب و کارهای بازی‌محور به وزارت فرهنگ