Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@09:44:17 GMT

تبدیل هنر قدیمی سفال گری به بازی رومیزی

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۵۱۵۷

تبدیل هنر قدیمی سفال گری به بازی رومیزی

بازی رومیزی سفال گر که مناسب گروه‌های سنی ۱۴ سال به بالاست، یکی از بازی‌های مجموعه «میز بازی ایرانی» است که در مرحله تولید قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در راستای سیاست‌های حمایتی کانون پرورش فکری از حوزه اسباب‌بازی، بازی رومیزی «سفال‌گر» از سوی مرکز سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری نشر هوپا تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این سرگرمی از سری طرح‌های ارائه شده در دومین رویداد ملی ایده‌آزاد است که امیر اردشیری‌لردجانی، وحید اسمعیلی و فاطمه علاء‌الدین آن را طراحی کرده‌اند.
بر اساس این خبر، در بازی «سفال‌گر» بازیکنان در نقش  استادکاران سفال‌گری برای ساخت ظروف سفارش داده شده در بازار با یکدیگر رقابت می‌کنند.

با توجه به اینکه سفال‌گری یکی از فعالیت‌های هنری کانون در مراکز فرهنگی هنری است، این سرگرمی می‌تواند پیوست مناسبی برای فعالیت هنر سفال‌گری اعضای نوجوان مراکز کانون و همچنین علاقه‌مندان به این هنر باشد.
این سرگرمی که مناسب گروه‌های سنی ۱۴ سال به بالاست، یکی از بازی‌های مجموعه «میز بازی ایرانی» است که در مرحله تولید قرار دارد و به‌زودی برای مخاطبان و علاقه‌مندان هنر سفال‌گری به بازار عرضه خواهد شد.


انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بازی سفالگری کانون پرورش فکری سفال گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۵۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفال‌منش: عملکرد قرقیزستان و افغانستان شگفتی است نه حذف ژاپن

مربی تیم ملی فوتسال کشورمان، نتایج شگفت‌انگیز تیم‌هایی چون افغانستان و قرقیزستان را شگفتی جام ملت‌های فوتسال آسیا توصیف کرد. - اخبار ورزشی -

شهاب‌الدین سفال‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره صعود تیم ملی فوتسال ایران به مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، با وجود حذف ژاپن در مرحله گروهی اظهار داشت: شگفتی رقابت‌ها این نیست که ژاپن حذف می‌شود. عملکرد تیم‌های افغانستان، قرقیزستان و تاجیکستان شگفتی است که توانستند به مرحله گروهی صعود کنند.

تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت

وی با تمجید از برخی تیم‌های حذف شده از جام ملت‌های آسیا بیان کرد: بازی‌های خوب تیم‌هایی چون بحرین، استرالیا، چین و میانمار را نیز می‌توان شگفتی جام دانست. وقتی می‌گفتیم فوتسال آسیا در حال پیشرفت است، به همین موارد اشاره می‌کردیم. این مسابقات دیگر فرصتی برای درخشش تیم‌های معدود نیست و نمی‌توان بازی‌ها را از روز نخست پیش‌بینی کرد.

مربی تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به انجام حمایت لازم از رشته فوتسال در کشورهای آسیایی خاطرنشان کرد: کشورها روی فوتسال سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی کرده‌اند و این مسئله را نزدیک مشاهده می‌کنیم. تیم ملی افغانستان با 13 تغییر وارد جام ملت‌های آسیا شد. همین قرقیزستان که در انتخابی جام ملت‌های آسیا به مصاف آن رفتیم، با تغییرات شگرفی وارد جام ملت‌های آسیا شده است و از یک مربی اسپانیایی بهره می‌برد.

تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا + برنامه حذفی

«عملکرد قرقیزستان را بی‌نظیر ارزیابی می‌کنیم.»، سفال‌منش ضمن بیان این جمله به تسنیم گفت: تغییر نگرش به فوتسال باعث می‌شود که جام ملت‌ها چنین جذابیتی داشته باشد. تیم‌های مختلف آسیایی بازی‌های دوستانه زیادی پشت سر گذاشتند و بودجه و ساختار بسیار خوبی برای فوتسال تدارک دیده‌اند. هیچ مسابقه‌ای راحت نیست و دیگر نتایج خارق‌العاده و عجیبی که در سال‌های گذشته می‌گرفتیم، تکرار نمی‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احتمال تبدیل دریاچه نمک قم به کانون جدید گرد و غبار کشور​
  • مهلت تبدیل مجوز‌های قدیمی به مجوز‌های جدید تا ۲۶ اردیبهشت
  • تقدیر وزیر اقتصاد از لرستان به دلیل پیشتازی در حذف مجوز‌های کاغذی
  • شوخی گلزار با مردم
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • مسئله اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت باید حل و فصل شود
  • سفال‌منش: عملکرد قرقیزستان و افغانستان شگفتی است نه حذف ژاپن
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • محمدرضا گلزار و «پانتومیم» نمره قبولی می‌گیرند؟
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند