Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@06:04:38 GMT

دستگیری 4 سارق منزل

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۵۱۸۱

دستگیری 4 سارق منزل

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی از دستگیری و انهدام باند 4 نفره سارقان خانه های شمال تهران و کشف 8 فقره سرقت خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، در تشریح این خبر گفت: ساعت 19:00 روز بیست و چهارم خرداد ماه عوامل ضربت سرکلانتری چهارم حین گشت زنی در حوزه کلانتری 127 نارمک به یک دستگاه خودروی تیبا 2 سفید رنگ فاقد پلاک مشکوک می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران با نزدیک شدن به خودروی تیبا دستور توقف صادر می کنند اما راننده خودرو به محض مشاهده گشت پلیس از محل متواری و در نهایت با شلیک چند تیر هوائی و تلاش ماموران ، خودرو در خیابان سبلان متوقف و راننده به نام کیوان و سرنشین آن به نام یاسر دستگیر می شوند .

این مقام انتظامی بیان داشت : در بازرسی از داخل خودروی تیبا تعدادی بسته کوچک حاوی مواد مخدر شیشه - یک قبضه سلاح سرد و تعدادی کارت شناسایی مربوط به افرادی ناشناس کشف و پرونده با دستور قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع می شود.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران در ادامه افزود : در تحقیقات مقدماتی مشخص شد کیوان از سارقان حرفه ای و سابقه دار در زمینه سرقت منزل می باشد و طی استعلامی که از مدارک مکشوفه بعمل آمد معلوم شد این مدارک چند روز قبل از منزلی واقع در خیابان فرشته با شیوه و شگرد تخریب درب منزل به سرقت رفته است .

این مقام پلیسی گفت : کارآگاهان در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی متوجه شدند کیوان و یاسر با تشکیل باندی چهار نفره از منازل شهروندان با شیوه تخریب درب سرقت می کنند و در مجموع 8 فقره سرقت توسط این باند در مناطق پاسداران و ولنجک به ارزش تقریبی 4 میلیارد ریال سرقت شده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه در عملیاتی منسجم با دستور قضائی 2 عضو دیگر این باند دستگیر شدند، گفت: با شناسایی محل های سرقت تمامی مال باختگان به همراه پرونده به دادسرای مربوطه معرفی و با دستور قضائی متهمان روانه زندان شدند .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سارق دستگیری سارق منزل پایگاه چهارم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۵۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان منزل در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ کارآگاه آدینه لو گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت منزل در شهرستان زنجان و استان‌های همجوار، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های تخصصی و فنی مشخص شد که یک باند سارقان منزل که اهل یکی از استان‌های همجوار هستند، برای شناسایی و سرقت از منازل شهروندان زنجانی با شگرد سکونت موقت در محله‌های این شهرستان اقدام به سرقت می‌کنند که با هوشیاری و اقدامات اطلاعاتی پلیس، متهمان و سارقان شناسایی شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی زنجان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان ابهر، ۶ متهم و سه مالخر را در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ کارآگاه آدینه لو گفت: متهمان دستگیر شده در بازجویی و تحقیقات اولیه منکر جرم ارتکابی شدند که پس از مواجهه با ادله و مدارک کافی و مواجهه حضوری با تعدادی از مالباختگان لب به اعتراف گشوده و به ۳۵ فقره انواع سرقت از زنجان و استان‌های همجوار اعتراف کردند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان
  • دستگیری سارق کالا در باشت