Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: سقف ذخیره بنزین کارت‌های هوشمند سوخت تا پیش از این ۳۶۰ لیتر بود که در فروردین‌ماه به دلیل شرایط ویژه کشور ناشی از شیوع ویروس کرونا به ۵۴۰ لیتر افزایش یافت، اما این عدد تغییر نمی‌کند

وی افزود: از ابتدای مردادماه در صورت استفاده نکردن از سهمیه ذخیره‌شده در کارت سوخت، در صورت سررسید آن به ۹ ماه، سهمیه موردنظر در کارت سوخت شخصی افراد از بین می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تأکید کرد: سقف مدت زمان ذخیره سهمیه بنزین در کارت‌های هوشمند سوخت ۹ ماه خواهد بود که این رقم برای خودروهای سواری ۵۴۰ لیتر و برای موتورسیکلت‌ها ۲۲۵ لیتر است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بنزین کرونا کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۵۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان بندر لنگه از شناسایی محل دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری در بندر گنگ خبر داد.

سرهنگ محمد امین نوروزی، امروز (ششم اردیبهشت ماه)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی ماموران انتظامی  کلانتری ۱۲ با کسب خبری مبنی بر دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر گنگ، عازم این محل شدند. 

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی محل دپو و تخلیه سوخت قاچاق را در  یک چهار دیواری شناسایی و در بازرسی از محل ۳۳ هزار و ۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق از داخل مخازن کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: ارزش سوخت های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰میلیارد ریال برآورد شده و پرونده مقدماتی تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند