Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-29@09:04:07 GMT

یکتا ناصر هم کرونا گرفت

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۵۲۷۳

صراط: پس از اینکه خبر ابتلای منوچهر هادی به ویروس کرونا منتشر و تایید شد حالا یکتا ناصر همسر او نیز در صفحه اینستاگرام خود از ابتلا به این ویروس خبر داد و نوشت:

«ممنونم از همه دوستان و عزیزانى که به من لطف دارند و نگران هستند ولى من فعلاً قرنطینه هستم و اصلاً بیماریم وخیم نیست. آرزوى سلامتى، صبورى و استقامت دارم براى همگى و اى کاش باهم مهربانتر باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه ما در زندگى زخمهایى داریم که علاجش زخم زبان زدن به دیگران نیست. سپاسگزارم از مهر همه شما بزرگواران»

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: یکتا ناصر کرونا ویروس کرونا مبتلایان به کرونا بازیگر سینما و تلویزیون صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۵۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برچیدن اقتصاد زیر زمینی با شاه کلید، شناسه یکتا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از از وزارت اقتصاد، سید امیر سیاح با اشاره به آخرین وضعیت صدور مجوز‌های الکترونیکی بدون نیاز به حضور از مسیر درگاه ملی مجوزها، صدور شناسه یکتا و تبدیل مجوز‌های کاغذی به مجوز‌های الکترونیکی و قابل رهگیری، تاکید کرد: اکنون تمام مجوز‌های کسب و کار تبدیل به شناسه یکتا شده اند و تا پایان سال ۱۴۰۲ بر اساس قانون تمام مجوز‌های کاغذی نیز باید تبدیل به مجوز شناسه یکتا می‌شدند.

وی افزود: در این زمینه نظارت مستمر انجام می‌شود تا صدور مجوز خارج از مسیر این درگاه انجام نگیرد چرا که بر اساس قانون صدور هر مجوزی خارج از این مسیر قانونی نیست.

رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار تصریح کرد: دستاورد این کار را بیش از آنکه بخواهیم با عدد و رقم بیان کنیم باید از نگاه افرادی ببینیم که از این مسیر توانسته اند آرزوی خود برای دریافت مجوز کسب و کار را عملی کنند و آن جوان فعالی که توانسته کسب و کار خود را راه اندازی کند؛ آن صیادی که موانع از پیش پای او برداشته شده است.

سیاح تسهیل صدور مجوز‌ها و تبدیل مجوز‌های کسب و کار به شناسه یکتای قابل رهگیری را موجب شفاف شدن و نظارت پذیر شدن همه فعالیت‌های اقتصادی دانست و تاکید کرد: با این روند شفافیت و نظارت پذیری، اقتصاد زیرزمینی برچیده می‌شود.

پروژه تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار از مهمترین اقداماتی است که برای رفع مشکلاتی از جمله مخدوش بودن نظام مجوزدهی کشور، عدم اتصال مراجع صادرکننده مجوز به درگاه ملی مجوزها، عدم شفافیت شرایط، مدارک، استعلام‌ها، زمان و هزینه صدور مجوز‌های کسب‌وکار، عدم تفکیک مجوز‌ها به ثبت‌محور و تأییدمحور، عدم امکان رصد و ارزیابی دقیق عملکرد مراجع صدور مجوزها، وجود مشکلات بسیار در فرایند صدور مجوز‌های زمین‌پایه، وجود استعلام‌های پیچیده، متعدد و ناشفاف بین دستگاه‌ها در فرایند صدور مجوزها، وجود قوانین، مقررات و رویه‌های متعدد و مخل کسب‌وکار و … از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی در دولت سیزدهم با جدیت دنبال شد.

در این راستا مقررات‌زدایی از طریق اصلاح و حذف قوانین و مقررات مخل کسب‌وکار، توسعه و تکمیل درگاه ملی مجوزها، رقابت‌پذیر و پیش‌بینی‌پذیر کردن اقتصاد و صدور مجوز‌های زمین‌پایه با اجرای مصوبه لایه‌های اطلاعات مکانی و اخذ برخط پاسخ استعلام‌های زمین از درگاه ملی مجوز‌ها انجام شده است.

دیگر خبرها

  • افراد بزرگسال تا ۸۰۰ بار در روز صورت خود را لمس می‌کنند/ ما چطور مریض می‌شویم؟
  • راز کثیف؛ دستان ما چگونه بیماری‌ها را انتقال می‌دهند؟
  • پشت صحنه کلیپ نوروزی بازیگران زن ایرانی / میکاپ سنگین مریم مومن و یکتا ناصر( فیلم)
  • استفاده از ربات ۱۸۵ هزار یورویی هوش مصنوعی در پرورش لاله‌های سالم
  • دستان ما چگونه بیماری‌ها را منتشر می‌کنند؟
  • برچیدن اقتصاد زیر زمینی با شاه کلید، شناسه یکتا
  • حرف‌های احساسی یکتا ناصر به آزاده نامداری
  • (ویدئو) دو سکانس جنجالی از بازی منوچهر هادی و یکتا ناصر مقابل هم این روزها خبرساز شده است!
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • لحظات کتک زدن یکتا ناصر توسط منوچهر هادی