Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک از تکمیل ظرفیت بخش‌های ویژه بستری بیماران کرونا در این مرکز درمانی خبر داد.

به گزارش برنا از اراک ، دکتر سعید سلطانی ، با اشاره به اینکه در حال حاضر بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک سانتر بیماران مبتلا به کرونا در این شهر است، افزود: بیمارستان از دو ماه پیش برای پذیرش بیماران کرونایی آماده است و در حال حاضر ظرفیت فضای مختص این بیماران در بیمارستان تکمیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در حال حاضر 24 تخت اورژانس سرپایی، سه بخش درمانی با ظرفیت 96 تخت و یک بخش ICU با 12 تخت مختص بیماران کرونایی است که تقریبا تمام این تخت‌ها پر است، اما خوشبختانه تاکنون در شرایطی قرار نگرفته‌ایم که نتوانیم بیماران نیازمند به بستری را پذیرش کنیم.

سلطانی گفت: پرسنل بیمارستان در سه سطح طب اورژانس، متخصص عفونی و متخصص داخلی، بیماران دارای علائم را ویزیت می‌کنند و هر کدام طبق نظر متخصص نیاز به بستری داشته باشند، قطعا پذیرش می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه تاکنون مشکلی در تامین داروی مورد نیاز بیماران مبتلا به کرونا و بستری در بیمارستان امیرالمومنین(ع) به وجود نیامده است، تصریح کرد: آنچه در حال حاضر به مشکلی برای بیمارستان تبدیل شده میزان مراجعات است، بیمارستان امیرالمومنین(ع) در شرایط کنونی همزمان بیماران دیگر در حوزه سکته‌های مغزی، قلبی، گوارش، کلیه، روماتولوژی و ... را پذیرش می‌کند و همین امر مسلما روند کار را سخت و فشار بر کادر درمان را چند برابر کرده است.

رییس بیمارستان امیرالمومینین(ع) اراک بیان کرد: این بیمارستان همچنین، سانتر آنژیوگرافی در استان مرکزی و استان‌های همجوار است و همین امر مراجعات را افزایش می‌دهد، به همین دلیل تلاش بسیار مجدانه ای در امر ایزولاسیون بخش‌های مختص بیماران کووید19 صورت می گیرد.

سلطانی با اشاره به فوت یکی از پرستاران بیمارستان امام خمینی(ره) اراک به دلیل ابتلا به کرونا در شب گذشته، گفت: متاسفانه کادر درمان به دلیل ایثاری که می‌کنند از ابتلا به این ویروس در امان نمانده اند و در بیمارستان امیرالمومنین(ع) هم مواردی از ابتلای کادر درمان به کرونا به ثبت رسیده است. امیدواریم که مردم شرایط را درک کرده و الزامات بهداشتی را رعایت کنند تا شمار ابتلا به ویروس و فشار بر کادر درمان کاهش یابد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا اراک بیمارستان امیرالمومنین ع حال حاضر کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۵۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان اردبیل جزو ۱۰ استان برتر در بهبود فضای کسب و کار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، سید حامد عاملی روز پنجشنبه در جلسه گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اردبیل اظهار کرد: وضعیت فضای کسب و کار استان به لحاظ اشتغال زایی و سرمایه گذاری مطلوب است و در نظر داریم این استان با ایجاد رونق سرمایه گذاری و جهش تولید به ۱۰ استان برتر کشور در فضای کسب و کار ارتقا یابد.
وی افزود: جلسات شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در گره‌گشایی مشکلات اقتصادی و سرمایه گذرای بسیار موثر واقع شده و ضروری است اتاق بازرگانی کاری کند تا این استان در رسیدگی به مشکلات واحد‌های تولید و صنعتی هم جزو ۱۰ استان برتر کشور شود.
استاندار اردبیل اصلاح فرایند‌ها در امور اقتصادی و سرمایه گذرای در استان را ضروری دانست و گفت: دستگاه‌های اجرایی که گرفتاری‌های بیشتری در فرایند‌ها دارند ایرادات و نواقص موجود در فرایند‌ها را اعلام کنند تا این مشکلات در جلسات شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، کمیته حمایت قضایی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مورد بررسی قرار بگیرد.
عاملی همچنین از احصای ظرفیت‌های سرمایه گذاری در استان خبر داد و گفت: ظرفیت‌های سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری و همچنین ظرفیت تامین مالی طرح‌های خوبی در استان احصا و شناسایی خواهد شد.
وی گفت: استفاده واحد‌های تولیدی و صنعتی استان از تامین مالی سازمان بورس مورد توجه جدی است همچنانکه از ظرفیت‌های مالی بانک‌ها هم در رونق واحد‌های تولیدی و صنعتی استان استفاده خواهد شد.
استاندار اردبیل با بیان اینکه طرح‌های پیشران اقتصادی در این استان تسریع شده و نسبت به تکمیل و اجرای آن اعتبارات لازم تامین می‌شود افزود: در کنار طرح‌های پیشران اقتصادی طرح‌های مربوط به بخش کشاورزی، صنعت و گردشگری هم مورد پیگیری جدی قرار خواهد گرفت.
عاملی با بیان اینکه موانع سرمایه‌گذاری در استان برطرف می‌شود، افزود: برای افزایش بهبود فضای کسب و کار و رونق تولید و اشتغال در استان موانع سرمایه گذاری از سوی دستگاه‌های اجرایی برطرف می‌شود.
وی با بیان اینکه راهبرد اصلی توسعه در استان تکمیل زنجیره‌های توسعه است، گفت: باید از ظرفیت‌های مولدسازی برای تامین منابع مورد نیاز زیرساخت‌های عمرانی استان استفاده شود.
استاندار اردبیل رونق تولید در واحد‌های تولیدی و صنعتی و هم چنین تامین زیرساخت‌های مربوط به بخش راه، آب و کشاورزی را راهبرد دیگر توسعه استان برشمرد و گفت: احداث بزرگراه‌ها، تکمیل راه آهن اردبیل- میانه، راه اندازی منطقه آزاد تجاری و صنعتی، تسریع در منطقه ویژه اقتصادی نمین و تکمیل طرح‌های آبیاری و زهکشی جزو طرح‌های اولویت‌دار استان است.

دیگر خبرها

  • سپاه و ارتش، بازوان اقتدار کشور
  • تهران قدیم| ماجرای ساخت اولین بیمارستان پایتخت/ تصویری خاص از فضای بیمارستان و بیماران در ۱۵۰ سال پیش
  • استان اردبیل جزو ۱۰ استان برتر در بهبود فضای کسب و کار می‌شود
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر از مطالبات جدی مردم است
  • تکمیل بیمارستان اسلامشهر نیازمند ۵۰۰میلیارد تومان اعتبار است
  • پایان اختلافات؛ نصرالله خواجه‌ گیری در تمرین استقلال حاضر شد