Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور روسیه با اشاره به کارزار جمع‌آوری رأی در ایالات متحده و دور جدیدی از لفاظی‌ها علیه روسیه، تأکید کرد این موضوع باعث تاسف است؛ چرا که بدگویی در نزد کل سیستم روابط بین‌المللی به شمار می‌آید و بر روابط بین روسیه و آمریکا نیز تأثیر منفی دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از "خبرگزاری تاس"، ولادیمیر پوتین اظهار کرد فکر می‌کند روسیه باید در جهان سیاست "مشت آهنین در دستکش مخملین" را دنبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی طی مصاحبه‌ای در شبکه تلویزیونی راشا-۱ با کاخ کرملین، در این باره اظهار کرد: گمان نمی‌کنم هنگام دفاع از منافع خود لازم باشد مثل دیوانه‌ها رفتار کنیم؛ مانند کسی که با تیغ در دستش، این سو و آن سو می‌رود و فحش می‌دهد. ما نقل قولی داریم- مشت آهنین در دستکش مخملی. سبک ما این است.

پوتین با اشاره به کارزار جمع‌آوری رأی در ایالات متحده و دور جدیدی از لفاظی علیه روسیه، یادآور شد: آنچه در آنجا (آمریکا) - بزرگ‌ترین اقتصاد دنیا، بزرگ‌ترین قدرت اقتصادی و هسته‌ای- در حال رخ دادن است، قابل افسوس است چرا که علیه ما به کل سیستم روابط بین‌المللی بدگویی می‌کند و دارای تأثیر منفی بر روابط روسیه-آمریکا است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روسيه آمريكا ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۵۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر تعریفی لزوماً «اعتراف» به قدرت ایران نیست! در بسیاری از مواقع، هدف معرفی ایران به عنوان تهدیدی برای صلح و ثبات جهانی است/ با همین تعریف‌ها و تمجیدهاست که علیه ایران در عرصه بین‌المللی اجماع‌سازی میکنند؛ در زمین تمجیدهای آنها بازی نکنیم

به گزارش جماران؛ علی نصری، کارشناس روابط بین الملل در حساب خود در شبکه اجتماعی اکس نوشت:

اینکه چه کسی با چه هدفی از قدرت نظامی ایران تعریف و تمجید میکند نکته ظریف، مهم و قابل تأملی‌ست.

فرق است بین یک تحلیلگر نظامی مستقل که از توان «بازدارندگی» ایران میگوید و آن افسر «سابق» موساد یا سخنگوی IDF یا خبرنگار وابسته اسرائیل که مخزن سوخت ۱۱ متری موشک ایرانی را جلوی دوربین نمایش میدهد و آن را «وحشتناک» توصیف میکند.

هر تعریفی لزوماً «اعتراف» به قدرت ایران نیست. در بسیاری از مواقع، هدف به‌راه اندازی موج جدید «ایران‌هراسی»، احیای مجدد پروسه «امنیتی‌سازی» و معرفی ایران به عنوان تهدیدی برای صلح و ثبات جهانی است.

با همین تعریف‌ها و تمجیدهاست که علیه ایران در عرصه بین‌المللی اجماع‌سازی میکنند، تحریم‌های جدید وضع میکنند، فشارها را بر کشور بیشتر میکنند، و افکار عمومی را از جنایات جنگی اسرائیل در غزه به «تهدید ایران» برای جهان منحرف می‌سازند. 

 در زمین تمجیدهای آنها بازی نکنیم.

 

دیگر خبرها

  • پوتین به چین سفر می‌کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می کند
  • ریابکوف: کاهش روابط با آمریکا را بررسی می‌کنیم
  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است
  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف
  • ایران ادعاهای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری را قویاً رد کرد
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • هر تعریفی لزوماً «اعتراف» به قدرت ایران نیست! در بسیاری از مواقع، هدف معرفی ایران به عنوان تهدیدی برای صلح و ثبات جهانی است/ با همین تعریف‌ها و تمجیدهاست که علیه ایران در عرصه بین‌المللی اجماع‌سازی میکنند؛ در زمین تمجیدهای آنها بازی نکنیم
  • نظر ۶ استاد روابط بین‌الملل درباره اقدام ایران علیه اسرائیل
  • هشدار چین به آمریکا: بدنام‌کردن دیگران، راه‌حل بحران اوکراین نیست