Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازرسان بخش جنایی پلیس آتلانتا بلافاصله پس از اطلاع از کشته شدن خواننده آمریکایی در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، «لیل مارلو» خواننده سیاهپوست آمریکایی در بزرگراهی در آتلانتا به ضرب گلوله به قتل رسید.

بازرسان بخش جنایی پلیس آتلانتا بلافاصله پس از اطلاع از کشته شدن خواننده آمریکایی در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیربرنامه «لیل مارلو» گفت که این رپر آمریکایی بر اثر اصابت گلوله کشته شده است. بسیاری از شرکت ها و استودیوهای موسیقی در شبکه های اجتماعی از قتل «رودولف جانسون» معروف به «لیل مارلو» خبر دادند و به عنوان استعدادی بزرگ در موسیقی از او یاد کردند.

پلیس آتلانتا در گفتگو با بیلبورد اعلام کرد که این حادثه در بزرگراه «۱-۲۸۵» نزدیک روگذر «بنجامین ای مِیز درایو» و در ساعت ۱۱و ۳۰ دقیقه شب روی داده و در اولین فرصت که ماموران به محل حادثه می‌رسند با جسد این خواننده که تیر خورده بود، مواجه می‌شوند.

مارلو متولد ۱۹۹۳ و ۲۷ ساله بود. هنوز هیچ اطلاعاتی درباره دلیل کشته شدن وی و قاتلان احتمالی از سوی پلیس آتلانتا ارائه نشده است.

حدود دو ماه پیش نیز «نیک بلیکسکی» خواننده سیاهپوست رپ آمریکایی بر اثر شلیک گلوله یک ناشناس در نیویورک به قتل رسید. پلیس هنوز نتوانسته ضارب را شناسایی و دستگیر کند.

افزایش آمار‌ تیراندازی‌های مرگبار در آمریکا، باعث شده بسیاری از مخالفان حمل سلاح خواهان ایجاد محدودیت در قوانین مالکیت و حمل سلاح شوند.

این درحالی است که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا و جمهوری خواهان با تغییر قوانین آزادی حمل سلاح و محدود کردن آن مخالف هستند. دو سال پیش به دنبال حادثه تیراندازی در شهر پیتسبورگ، ایالت پنسیلوانیا، که به کشته شدن ۱۴ نفر منجر شد، ترامپ مدعی شد آنچه روی داده، ارتباط چندانی با قوانین آزادی اسلحه ندارد، بلکه استقرار امنیت، باید با افزودن محافظان مسلح تامین شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خواننده قتل درآمد موسیقی سیاهپوست گلوله اسلحه جنایی پلیس آتلانتا آمریکا بزرگراه رانندگی پلیس آتلانتا کشته شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۵۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان

مرتضی روزبه افسرکشیک سازمان آتش نشانی قزوین گفت: ساعت ۲۲ و نوزده دقیقه دیشب در آزادراه قزوین به زنجان، نرسیده به مجتمع رفاهی ترنج تصادف خودرو پژوپارس باکامیون اعلام شد که بلافاصله دوتیم امداد و نجات واطفایی از ایستگاه‌های شماره ۵ پونک و ۹ شهرک دانش رابه محل حادثه اعزام شدند.

روزبه افزود: آتش نشانان راننده فوت شده را از خودرو خارج کردند وتحویل عوامل آرامستان حاضر در محل حادثه دادند.

علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • پسربچه ۵ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت
  • ادعای عجیب اسنایپر برتر آمریکایی: سلاح‌های زمان شوروی بهتر هستند!
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان