Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از روابط عمومی کمیسیون ملی یونسکو ـ ایران، اولین نمایشگاه مجازی خوشنویسی میراث ماندگار با هدف گردآوری آثار سفیران شایسته فرهنگ و هنر ایران، ساعت ۲۲ روز چهارشنبه (۲۵ تیرماه) در اینستاگرام کمیسیون ملی یونسکو به آدرس unesco.iran به‌صورت آنلاین افتتاح می‌شود.

مجله زندگینامه هنرمندان خوشنویسی و نقاشیخط

در این نمایشگاه آثار هنرمندانی همچون یدالله کابلی خوانساری، امیراحمد فلسفی، الهه خاتمی، فرشته حسینی و محمد حیدری به نمایش گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازدید از این نمایشگاه مجازی از طریق آدرس www.gallery.irunesco.org  امکان پذیر است. 

کد خبر 530568 برچسب‌ها هنرهای تجسمی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۵۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعکاسِ اتفاقیِ زنان در نمایشگاه انعکاس

حسین تحویلیان با بیان اینکه آثار ارائه شده در نمایشگاه «انعکاس» موضوع واحدی ندارد، اما اکثراً با موضوع زن کار شده گفت:حدود ۳۴ اثر از ۲۲ نفر از هنرمندان جوانی که از دانشجویان رشته نقاشی دانشگاه هنر کرمان هستند، در نمایشگاه «انعکاس» به نمایش درآمده است.

این مدرس دانشگاه افزود:  این نمایشگاه شاید از نخستین نمایشگاه‌های بین استانی در اصفهان است. 

او ادامه داد: روز پنجشنبه، ۳۰ فروردین ماه، برابر با روز آخر نمایشگاه، نشست مشترکی با موضوع بررسی آثار حاضر در نمایشگاه «انعکاس» و چگونگی امکان برگزاری نمایشگاه‌های بین استانی میان برخی از هنرمندان کرمانی و هنرمندان اصفهانی برگزار خواهد شد. چند نفر از هنرمندان آثار نمایشگاه نیز در افتتاحیه حضور خواهند داشت و بازدیدکنندگان می‌توانند از نزدیک با این نقاشان جوان آشنا شوند.

تحویلیان یادآوری کرد: سبک اکثر آثار ارائه شده در نمایشگاه «انعکاس» مدرن است، البته نقاشی‌ها با سبک‌های متفاوتی طراحی شدند و هنرمندان، این آثار را با متریال‌های رنگ و روغن و ترکیب مواد ترسیم کردند. همچنین کوچک‌ترین اثر با طول ۶۰ سانتی‌متر و عرض ۴۰ سانتی‌متر و بزرگ‌ترین اثر با طول ۱۰۰ سانتی‌متر و عرض ۷۰ سانتی‌متر ترسیم شدند.

 در نمایشگاه «انعکاس» آثاری از فائزه آرمان، سانیا آقایی‌افشار، زهرا ایرانمنش، منا ایران‌نژاد، مهری امیرپور، مائده ایران‌منش، نازنین باقری‌پور، فاطمه بهنیا، نازنین حسینی، معصومه خواجه‌پور، مهدیه خسروی، زینب دوستعلی، سارا رجایی‌نژاد، نیلوفر شریفی‌لر، فرناز طباطبایی، فاطمه عفیفی، سارا سادات علیزاده، الهه سادات فریزنی گوهری، سحر کرامت، مهرناز مهرابیان، آیدا میثاقیان، الهه میرمحمودی، علیا یزدی‌زاده، فاطمه یعقوبی در معرض بازدید قرار گرفته است.

همچنین، علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن تصویر این آثار تا ۳۰ فروردین‌ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۱ بعدازظهر به نگارخانۀ آرین هنر معاصر، واقع در اصفهان، خیابان خیابان فرشادی کوچۀ ۴ (سام‌میرزا)، طبقۀ اول ساختمان آرین، مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه هنر‌های قرآنی در فرهنگسرای نیاوران
  • برگزاری نمایشگاه «روایت باران» خلاقیت است/ نشر قرآن با زبان هنر
  • فرهنگسرای نیاوران میزبان نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی شد/«خوشنویسی» سردمدار هنرها
  • بسیاری از مردم هر سال منتظر برگزاری نمایشگاه کتاب تهران هستند
  • انعکاسِ اتفاقیِ زنان در نمایشگاه انعکاس
  • ۳.۵ میلیارد نفر امکان سفر بدون روادید به ایران را دارند
  • آثار ماندگار مردی که موسیقی معاصر مدیون اشعار اوست! + فیلم
  • انعکاسِ اتفاقیِ زنان در نمایشگاه «انعکاس»
  • برگزاری نمایشگاه آثار هنری در دانشگاه اصفهان
  • نمایش نقاشی‌های نجات‌یافته از آتش «نوتردام»‌