Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@11:16:52 GMT

رونالدو در تور پاری سن ژرمن

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۵۶۰۳

رونالدو در تور پاری سن ژرمن

به گزارش افکارنیوز،

کریستیانو رونالدو تصمیم گرفته به قراردادی که با باشگاه یوونتوس دارد متعهد باشد و این باشگاه نگران جدایی او نیست.

اخبار ورزشی- نشریه «توتو اسپورت» خبر داد، رونالدو در پی فتح اسکودتوی دیگری با یوونتوس است و هدف دیگرش قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با این تیم خواهد بود.

با این حال سایت «کالچومرکاتو» خبر داد، هنوز هم ممکن است او در آینده تصمیمی ناگهانی مثل زمانی که رئال‌مادرید را ترک کرد بگیرد و از یوونتوس برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر او بخواهد یووه را ترک کند باشگاه پاری‌سن‌ژرمن آماده شکار فوق‌ستاره پرتغالی خواهد بود. پیش از این هم شایعه‌هایی مبنی بر مذاکره پاریسی‌ها با باشگاه یوونتوس منتشر شده بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رونالدو یوونتوس رئال مادرید رونالدو یوونتوس پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۵۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید

آفتاب‌‌نیوز :

در آخرین بازی از هفته سی‌ام لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن پذیرای لیون بود که این بازی با برتری ۴ بر یک تیم میزبان خاتمه یافت.

گل به خودی نمانیا ماتیچ، مدافع لیون در دقیقه ۳، پاریسی‌ها را پیش انداخت و تنها سه دقیقه بعد، لوکاس برالدو، اختلاف میزبان و میهمان را دو برابر کرد. در سی‌و‌دومین دقیقه بازی گونچالو راموس سومین گل PSG را هم زد تا برتری تیمش در نیمه نخست تثبیت شود. اگرچه در دقیقه ۳۷ لیون توسط نواما یکی از گل‌های خورده جبران کرد، اما سه دقیقه به پایان ۴۵ دقیقه اول، راموس با زدن دومین گلش امید‌های میهمان برای بازگشت به بازی را خیلی زود نابود کرد.

نیمه دوم برخلاف نیمه اول گلی در بر نداشت و به این ترتیب شاگردان لوئیس انریکه با ثبت نوزدهمین برد در بیست‌و‌نهمین بازی فصل‌شان ۶۶ امتیازی شدند و حاشیه امنیت خود در صدر جدول را به ۱۱ امتیاز افزایش دادند. این در حالی است که تنها چهار هفته دیگر به پایان فصل جاری لوشامپیونه باقی مانده است.

در جدول رده‌بندی لیگ یک فرانسه، پس از پاری‌سن‌ژرمن ۶۶ امتیازی، موناکو با ۵۵ امتیاز و تعداد بازی‌های برابر با PSG (۲۹ بازی) در رده دوم قرار دارد و برست با ۵۳ امتیاز از ۳۰ بازی رده سوم را به خود اختصاص داده است. تیم‌های لیل با ۵۲ امتیاز، نیس با ۴۷ امتیاز و لانس با ۴۶ امتیاز نیز در جایگاه‌های بعدی و کورس رقابت برای کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده قرار دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • ببینید | خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴ - لیون ۱
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴-۱ لیون (لیگ ۱ فرانسه - ۲۰۲۳/۲۴)
  • پاری سن ژرمن ۴ - ۱ لیون/ پی اس جی در یک قدمی جام + فیلم
  • گل دوم راموس به لیون (پاری سن ژرمن 4-1 لیون)
  • گل نواماه به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 3-1 لیون)
  • گل راموس به لیون (پاری سن ژرمن 3-0 لیون)
  • گل برالدو به لیون (پاری سن ژرمن 2-0 لیون)
  • گل به خودی ماتیچ مقابل پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-0 لیون)