Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@16:47:02 GMT

عابدزاده می‌خواهد پای طارمی را قفل کند!

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۵۶۴۹

عابدزاده می‌خواهد پای طارمی را قفل کند!

تیم ریوآوه پرتغال با داشتن مهاجم ایرانی‌اش یعنی مهدی طارمی روزهای خوبی را سپری می‌کند. 

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایران ورزشی ، این تیم با وجود فاصله 26 امتیازی با صدر جدول لیگ پرتغال، در رده پنجم جدول این رقابت‌ها قرار گرفته و این دوره از رقابت‌ها یکی از بهترین دوره‌های ریوآوه شناخته می‌شود. حتی این تیم با رده چهارم جدول هم فاصله نسبتاً زیادی (شش امتیازی) دارد اما حتی این هم نمی‌تواند از درخشش مهدی طارمی در ترکیب این تیم پرتغالی کم کند چرا که مهاجم ملی‌پوش کشورمان در روزهای اخیر به یکی از مهره‌های اصلی ریوآوه تبدیل شده است و نمایش بسیار خوب او در ترکیب تیمش، امیدهای زیادی را هم برای تیم ملی به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طارمی در هفته‌های اخیر خوش درخشیده و توانسته است سهم زیادی در موفقیت‌های تیمش داشته باشد.


در هفته گذشته او با به دست آوردن یک پنالتی برای تیمش، سه امتیاز را به هم‌تیمی‌هایش هدیه کرد. او با این نمایش حالا انتظارها را از خود بالا برده است و هواداران ریوآوه چشم به ساق‌های طارمی دارند تا باز هم برای تیمشان گلزنی کند. این شرایط تیم رده پنجمی پرتغال و البته مهدی طارمی است که در این هفته از رقابت‌ها امروز باید به مصاف ماریتیمو برود، بازی که در حقیقت بیشتر از اینکه جدال پرتغالی‌ها باشد، یک جدال ایرانی است، چرا که مهدی طارمی امروز برای باز کردن دروازه یک دروازه‌بان ایرانی باید تلاش کند.


تیم ریوآوه در 5 بازی اخیر خود سه پیروزی به دست آورده و دو بار طعم تلخ شکست را چشیده است و در بازی امروز با برد هفته گذشته به میدان خواهد رفت.

 


تیم ماریتیمو با داشتن امیر عابدزاده در ترکیب‌اش و البته درون دروازه نسبت به فصول گذشته روزهای بهتری را سپری می‌کند و باید گفت نمایش خوب عابدزاده درون دروازه این تیم در این روزهای خوب ماریتیمو بی‌تأثیر نبوده است. عابدزاده این روزها بهترین نمایش‌هایش را ارائه می‌کند تا جایی که ماریتیمو از 5 بازی اخیرش توانسته چهار برد به دست بیاورد و البته یک بازی را واگذار کرده است. رشد این روزهای ماریتیمو بی‌ربط با نمایش خوب عابدزاده نیست.


این تیم در جدول 18تیمی لیگ برتر پرتغال در رده دوازدهم قرار دارد و البته نسبت به جایگاه ریوآوه وضعیت خوبی ندارد اما روند رو به رشد این تیم با حضور عابدزاده کاملاً مشهود است و این می‌تواند برای ریوآوه حسابی دردسرساز شود. امروز در شرایطی ریوآوه و ماریتیمو روبه‌روی هم قرار می‌گیرند که مهاجم ایرانی ریوآوه باید برای باز کردن دروازه ماریتیمو تلاش کند، دروازه‌ای که درون آن یک ایرانی دیگر قرار گرفته و توانسته در روزهای اخیر به خوبی از دروازه تیمش دفاع کند. جدال این دو تیم در هفته سی‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال احتمالاً بیشتر از پرتغالی‌ها، تماشاگران ایرانی داشته باشد و بیشتر از اینکه جدال بازیکنان پرتغالی برای تصاحب سه امتیاز باشد، جدال دو ملی‌پوش خوب کشورمان خواهد بود تا بتوانند جایگاه تیمشان را در جدول رده‌بندی ارتقا بخشند.


این را هم باید اضافه کرد که بازی ریوآوه و ماریتیمو برای شخص دیگری نیز مهم خواهد بود، به طور حتم یکی از تماشاگران ویژه این بازی سرمربی تیم ملی کشورمان یعنی دراگان اسکوچیچ خواهد بود. او که به زودی باید مهره‌هایش را برای بازی‌های تیم ملی انتخاب کند، جدال طارمی و عابدزاده می‌تواند برایش بسیار جذاب باشد و البته می‌تواند در این بازی تصمیم‌های بزرگی بگیرد. به هر حال این دیدار به خاطر حضور طارمی و عابدزاده حسابی برای ما ایرانی‌ها جذاب خواهد بود و یک بازی تمام ایرانی در پرتغال برگزار خواهد شد که اتفاقاً برای اسکوچیچ جذاب‌تر هم خواهد بود.

ریوآوه امیر عابدزاده ماریتیمو مهدی طارمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ریوآوه امیر عابدزاده ماریتیمو مهدی طارمی مهدی طارمی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۵۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم

در چارچوب هفته سی ام لیگ پرتغال، تیم پورتو مهمان کاساپیا بود که با نتیجه چهار بر یک پیروز شد.

 مهدی طارمی که پس از ۱۱۱ روز یکبار دیگر در یک مسابقه از رقابت‌های لیگ برتر پرتغال در ترکیب اصلی قرار گرفته بود، باز هم روی جریان بازی اثرگذار بود و موفق شد با یک پاس طلایی و دیدنی، گل دوم تیمش را بسازد تا پورتو سه امتیاز حساس را از آن خود کند.

طارمی تا دقیقه ۸۵ در زمین حاضر بود.

تیم فوتبال پورتو در جدول رده‌بندی لیگ برتر پرتغال پس از تیم‌های اسپورتینگ لیسبون (۷۷ امتیاز) و بنفیکا (۷۰ امتیاز) با ۶۲ امتیاز سوم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی
  • برتری پورتو با پاس گل طارمی
  • درخشش دوباره طارمی؛ بازگشت ستاره ایرانی به اوج
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • پاس گل مهدی طارمی مقابل کاساپیا (کاساپیا 1-2 پورتو)
  • طارمی محور پیروزی پورتو در استادیوم شهرداری!
  • درخشش دوباره طارمی؛ ستاره ایرانی به اوج برگشت!
  • کاهش وزن ۴۲ کیلویی برای نقش احمدرضا عابدزاده جوان