Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@01:30:16 GMT

مایک تایسون:مردم از محافظان من نمی‌ترسند

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۵۶۷۶

مایک تایسون:مردم از محافظان من نمی‌ترسند

مایک تایسون، اسطوره مشت‌زنی دنیا گفته طرفدارانش آنقدر به دنبال سلفی گرفتن با او هستند که حتی دست به سلاح می‌برند. 

به گزارش ورزش سه ، تایسون چند محافظ شخصی تنومند استخدام کرده تا جلو طرفداران را بگیرد اما حتی این کار هم به کمکش نیامده است و طرفداران همچنان به شکلی دیوانه‌وار قصد دارند با او عکس بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او می‌گوید که طرفداران اگر نتوانند با او عکس بگیرند، به کتک‌کاری می‌پردازند یا حتی سلاح بیرون می‌آورند. تایسون می‌گوید: «این آدم‌ها تفنگ و سلاح دارند. آنها می‌خواهند عکس بگیرند. من به محافظان می‌گویم: بگذارید عکس بگیرند اما گاهی 45 نفر در صف عکس گرفتن می‌ایستند. این چیزی است که من نگرانش هستم. این واقعاً دیوانه‌وار است. اینها آدم‌های واقعاً مشتاقی هستند. فکر می‌کردم که چون محافظ‌های شخصی تنومندی دارم، مردم از آنها خواهند ترسید اما نه، اینطور نشد.»


تایسون می‌خواهد در 54سالگی به میادین مشت‌زنی برگردد. «مایک آهنین» در حال حاضر شرایط جسمانی ایده‌آلی دارد و می‌خواهد در یک مسابقه حرفه‌ای یا دوستانه حضور پیدا کند. این اولین باری نیست که او درباره تیم محافظان امنیتی‌اش صحبت کرده است.

مایک تایسون بوکس پیشکسوت بوکس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مایک تایسون بوکس پیشکسوت بوکس عکس بگیرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۵۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مرندی به استفاده از سلاح هسته‌ای علیه اسرائیل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 محمد مرندی پسر علیرضا مرندی، در مصاحبه با اسکای نیوز در واکنش به اظهارنظر مجری درباره استفاده ایران از سلاح هسته‌ای علیه اسرائیل واکنش نشان داد. اظهارات محمد مرندی که با پاسخ به ادعاهای اسرائیل درباره تاثیر موشک‌های ایران آغاز شد را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • هدیه یک میلیارد دلاری بایدن به اسرائیل
  • یک کشته در فروشگاه لباس
  • توضیح عنایتی در مورد تعویض عجیب پرسپولیسی سابق
  • خشم مردم انگلیس از تداوم ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی
  • کشاورزان و عشایر هشدار بارش باران و وزش باد را جدی بگیرند
  • پاسخ مرندی به استفاده از سلاح هسته‌ای علیه اسرائیل
  • ۳ سریال کره‌ای که طرفداران «جومونگ» نباید از دست بدهند
  • سپاه پاسداران در حمله به اسرائیل از کدام سلاح‌های خود استفاده نکرد؟
  • آیفون ویژه طرفداران پدرخوانده و پیکی بلایندرز/ عکس
  • چرا سود سهام عدالت سه مرحله‌ای شد؟ برای دریافت سود به سایتی مراجعه نکنید | سهامداران برای آگاهی بیشتر با این شماره تماس بگیرند