Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@04:09:29 GMT

تولید ویلچر خودران هوشمند با قابلیت ترمز خودکار

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۵۸۴۸

تولید ویلچر خودران هوشمند با قابلیت ترمز خودکار

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، پاناسونیک سه نمونه از این ویلچرهای برقی خودران را تولید کرده که همگی بدون نیاز به دخالت انسان مسافران خود را تا مقصد می‌رسانند.

ویلچرهای یادشده مجهز به رادارها، حسگرها و دوربین‌های متعددی برای شناسایی موانع ثابت و متحرک محیطی هستند و لذا می‌توانند در اماکن شلوغ و پر هرج و مرج مانند ایستگاه‌های راه آهن برای حمل و نقل افراد مسن و ناتوان و معلول به کار گرفته شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاناسونیک تا شهریور ماه به آزمایش ویلچرهای یادشده ادامه می‌دهد تا از کارایی آنها مطمئن شود. یکی از قابلیت‌های مهم این ویلچرها امکان ترمز سریع و ناگهانی خودکار در صورت مواجه شدن با مانعی پیش بینی نشده است. ویلچرهای یادشده بعد از جابجایی مانع و رفع مزاحمت به طی مسیر ادامه می‌دهند.

کد خبر 4972842

منبع: مهر

کلیدواژه: خودروی خودران ویلچر ژاپن ویروس کرونا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تحقیقات علمی شرکت دانش بنیان فناوری نانو اینترنت نوآوری فناوری فضایی امنیت اطلاعات موبایل شرکت هواوی ماهواره گوشی هوشمند صفحه نمایشگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۵۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ تحویل کارت سوخت ۱۰ روزه می شود

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: با پیاده سازی و حذف فرآیندهای سنتی، کارت سوخت کمتر از ۱۰ روز به دست متقاضیان خواهد رسید.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس؛ جعفر سالاری نسب اعلام کرد: در صورت پیاده سازی و حذف فرآیندهای سنتی و یکپارچه کردن فرآیندها کارت سوخت قطعا کمتر از ۱۰ روز به دست متقاضیان خواهد رسید.
وی با بیان اینکه کارت سوخت اضطراری جایگاه ها نیز همچنان وجود خواهد داشت، افزود: زمان تولید کارت سوخت توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی بیشتر از ۴۸ ساعت زمان نمی برد.
محمد صادقی مدیر سامانه هوشمند سوخت نیز در گفت وگویی از افزایش تولید کارت سوخت خبر داد و گفت: روزانه بین ۱۲ تا ۱۵ هزار نفر از هموطنان متقاضی ثبت نام و دریافت کارت سوخت هستند.
وی افزود: سال گذشته ۱۴۰۲ بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار درخواست برای دریافت کارت سوخت در سامانه هوشمند سوخت به ثبت رسید که تعداد کارت های تولید شده بیش از ثبت نام بود و حدود ۴ میلیون کارت سوخت در سال گذشته تولید شده است.
مدیر سامانه هوشمند سوخت با بیان اینکه از ابتدای امسال ۱۰۵ هزار درخواست برای دریافت کارت سوخت ثبت شده که همه این آمار در روند تولید قرار گرفته است، بیان کرد: هم اکنون حدود ۳۱ میلیون کارت سوخت فعال در کشور وجود دارد و هیچ گونه مشکلی در تولید کارت سوخت وجود ندارد.
صادقی گفت: سال گذشته روزانه توان ۲۰ تا ۲۵ هزار کارت سوخت وجود داشت، اما با ورود تجهیزات جدید این ظرفیت به حدود ۸۰ هزار کارت در روز می رسد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی هوشمند شد
  • نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی
  • گرفتن وام با جسد ضامن + عکس
  • تاریخچه شرکت موتورسیکلت سازی یاماها؛ از تولید آلات موسیقی تا ویلچر و اسکوتر
  • کتری هوشمند شیائومی چه قابلیت‌هایی دارد؟
  • شهری که برای ۱۰۰ سال آینده طراحی شد
  • اپل جایگاه برتر تولید گوشی‌های هوشمند را از دست می‌دهد
  • فوری؛ تحویل کارت سوخت ۱۰ روزه می شود
  • گواهینامه let's encrypt چیست و چه کاربردی دارد؟
  • تبلیغ جالب خودروی خودران هیوندای (فیلم)