Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@22:48:17 GMT

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۵۹۲۵

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، در پی صدور دستور آزادسازی سهام عدالت، سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با راه‌اندازی سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت اقدام به ارائه جزئیات دارایی واقعی سهام عدالت مشمولان به‌تفکیک شرکت‌های بورسی و ارائه تعداد و ارزش هر سهم آنها کرد.

این سامانه بار دیگر در پایان معاملات چهارشنبه بِروزرسانی شده است و مشمولان می‌توانند با مراجعه به این سامانه از آخرین ارزش سهام عدالت خود که بر اساس قیمت‌های پایانی روز گذشته تهیه شده است آگاهی یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است تنها کسانی که روش مالکیت مستقیم سهام عدالت را انتخاب کرده‌اند می‌توانند جزئیات سهام خود را در سامانه استعلام مشاهده کنند.

بر اساس این گزارش کسانی که ارزش اولیه سهام عدالت آن‌ها ۵۳۲ هزار تومان است در پایان معاملات روز یک‌شنبه ۲۲ تیرماه ۹۹ ارزش سهام عدالتشان به ۱۷ میلیون و ۸۰۹ هزار و ۳۰ تومان رسیده است. این رقم در روز کاری قبل از آن ۱۷ میلیون و ۱۸ هزار و ۲۰۴ تومان گزارش شده بود که بر این اساس سود ۷۹۰ هزار تومانی طی معاملات یک‌شنبه عاید مشمولان سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۳۲هزار تومانی شده است.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: سند همکاری 25 ساله ایران و چین سوال از رئیس جمهور رمدسیویر محسن صالحی عیسی جعفری سهام عدالت ارزش سهام عدالت دستور آزادسازی سهام عدالت سند همکاری 25 ساله ایران و چین سوال از رئیس جمهور رمدسیویر محسن صالحی عیسی جعفری سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۵۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود

قرارداد امضا و مراحل تشریفات واگذاری سهام سرخابی‌ها امروز انجام و طی آن ۱۰ درصد ارزش سهام پرسپولیس شامل ۳۲۰ میلیارد تومان و ۱۰ درصد استقلال شامل ۲۸۰ میلیارد تومان به حساب شرکت سپرده‌گذاری واریز می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، 85 درصد از سهام سرخابی‌ها روز گذشته(دوشنبه) به قیمت هر سهم استقلال 3 هزار و 46 ریال و ارزش کل معامله این باشگاه در بازار سهام حدود 2 هزار و 800 میلیارد تومان و قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس سه هزار و 580 ریال و ارزش کل معامله رقمی حدود 3 هزار و 200 میلیارد تومان معامله شد.

بر این اساس 6 بانک «شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین» جزو متقاضیان خرید سهام باشگاه پرسپولیس و چهار شرکت از هلدینگ خلیج فارس، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی پارس و پتروشیمی بندر امام از جمله خریداران باشگاه استقلال بودند.

در این راستا امروز باید قرارداد امضا و مراحل تشریفات طی شود و بر این اساس، 10 درصد ارزش سهام حدود 320 میلیارد تومان برای باشگاه پرسپولیس و 280 میلیارد تومان برای باشگاه استقلال به حساب شرکت سپرده‌گذاری واریز شود.

همچنین با توجه به اینکه 10 درصد این معامله باید به‌صورت نقدی و 90 درصد دیگر به‌صورت اقساطی انجام شود، بخش نقدی قطعی شده و بخش اقساطی بر اساس بازه‌های 6 ماهه توسط کنسرسیوم‌ها پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • بیانیه شماره یک مالک جدید استقلال/ پتروشیمی خلیج فارس اعلام وضعیت کرد!
  • اعلام ارزش سهام استقلال و پرسپولیس (فیلم)
  • فیلم/ اعلام ارزش سهام استقلال و پرسپولیس
  • استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند
  • مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد