Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@17:23:17 GMT

افکار «تراکتور» درگیر بازی‌ها نیست

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۵۹۳۵

افکار «تراکتور» درگیر بازی‌ها نیست

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: سال گذشته با بحث تبانی دروازه بان خود، تیشه به ریشه‌شان زدند و امسال هم بر خلاف تمام تیم ها در قبال بحث کرونا معکوس عمل کردند.

به گزارش مشرق، مرتضی اسدی در خصوص وضعیت تراکتور تبریز پس از شروع دوباره رقابت های لیگ برتر که به دلیل شیوع جهانی بیماری کرونا با تعطیلی چهار ماهه همراه بود گفت: وضعیت خوبی در این تیم حاکم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران از تراکتور انتظار ماندن در کورس قهرمانی را داشتند. نتایج چند هفته اخیر باب میل طرفداران تراکتور نیست. این تیم نظم تاکتیکی خود را کاملا از دست داده  و افکارش درگیر بازی ها نیست.

بیشتر بخوانید:

استقلالِ بدون تمرین هم به تراکتور موقعیت نداد

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور تبریز افزود: تراکتور تمرکز لازم برای بازی کردن ندارد چون هدف مشخصی برای خودش ترسیم نکرد. این تیم باید مدیریت می شد. همه تیم ها ناچار شدند در لیگ برتر بازی کنند اما حواشی تراکتور به خودش بیشتر از بقیه لطمه زد. اگر تراکتور قرار بود بازی کند بایستی تمرکز خودش را حفظ می کرد.

وی با اشاره به بی تدبیری مدیران باشگاه تراکتور تصریح کرد: سال گذشته با بحث تبانی دروازه بان خود، تیشه به ریشه این تیم زدند و امسال هم بر خلاف تمام تیم ها در قبال بحث کرونا معکوس عمل کردند. تیمی که می خواهد قهرمان شود باید اهداف بلندپروازانه تری داشته باشد.

اسدی یادآور شد: حالا شانس قهرمانی تراکتور نزدیک به صفر است و این تیم باید فکر سهمیه گرفتن باشد. تراکتور با تمام وعده ها در دو فصل به قهرمانی نرسید ولی حالا شرایط برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

این مدافع پیشین سرخپوشان  تبریزی خاطرنشان کرد: بزرگترین مشکل این تیم بازیکن نیست بلکه مدیریت در باشگاه است. البته قطعا حضور مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی مانع از هرگونه مشکل فنی می شود اما واقعیت این است که تراکتور مشکل شدید مدیریتی دارد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم ساکت الهامی تراکتور مرتضی اسدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۵۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با رای کمیته انضباطی؛ بازی تراکتور ۳ - صفر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ براساس حکم کمیته انضباطی در خصوص دیدار دو تیم امید بعثت کرمانشاه و امید تراکتور در تاریخ هفتم اسفندماه سال ۱۴۰۲، تراکتور سه بر صفر برنده اعلام شد.

همچنین تیم بعثت به پرداخت ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی و برگزاری سه دیدار خارج از استان کرمانشاه محکوم شد.

گفتنی است، اعضای تیم امید تراکتور در بدو ورود به استادیوم برای دیدار با بعثت کرمانشاه، مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897877

دیگر خبرها

  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • وسواس فکری چیست و چطور درمان می‌شود؟
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • کامیابی‌نیا: در جام حذفی شگفتی‌ساز می‌شویم
  • خبر بد برای نکونام و استقلال قبل از بازی با تراکتور
  • بازی تراکتور رسماً ۳-۰ شد
  • با رای کمیته انضباطی؛ بازی تراکتور ۳ - صفر شد
  • رسمی: بازی تراکتور سه هیچ شد
  • مدافع استقلال به دیدار تراکتور می‌رسد؟