Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران، در حساب توییتری خود نوشت: «بالاخره قرار شد مجموعه اى از محدودیت ها، فعلا به مدت یک هفته در تهران و شهرهاى قرمز ١٠ استان دیگر اعمال شود.

دانشگاه ها و مدارس، موسسات آموزشى، کافه ها، همایش ها و مراسم و تالارها و ... در این فهرست هستند.

هرچند بر اساس لیست ابلاغى، رویکرد در اعمال محدودیت ها، "حداقلى" است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

بیشتر بخوانید: ویروس کرونا اثر خود را بر بازار کار گذاشت/ حذف ۱.۵ میلیون نفری شاغلان

گفتنی است که سخنگوی شورا در روزهای اخیر وضعیت تهران از نظر ویروس کرونا را «‌بسیار اسفناک» و در وضعیت قرمز دانسته بود و از ستاد مقابله با کرونا خواسته بود که جدى ترین محدودیت ها را تصویب و اعمال کند.

منبع: جماران لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا ویروس کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۶۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج

رضا همتی‌زاده اظهار کرد: همزمان با روز ارتش، در حد فاصل میدان لشکر تا میدان کوهنورد از ساعت شش صبح روز چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین در دو لاین رفت و برگشت بلوار آزادگان به صورت کامل ممنوعیت تردد برقرار است.

وی افزود: از ساعت ۱۲ شب قبل اجرای مراسم توقف هرگونه وسائط نقلیه در مسیر برگزاری رژه ممنوع بوده و در صورت توقف با جرثقیل جابجا می‌شوند که از شهروندان درخواست می‌شود از پارک خودرو در مسیر‌های اعلامی خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور کردستان ادامه داد: رانندگانی که از سمت میدان گاز و میدان شورا و شهرک پنج آذر قصد عزیمت به سمت مرکز شهر را دارند، می‌توانند از کمربندی آبیدر، بلوار آزادگان، خیابان غفور، خیابان آبیدر و میدان مولوی کرد استفاده کنند.

همتی‌زاده با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش تا پایان مراسم اعمال می‌شود، تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی همراهی خوبی را با پلیس داشته و رانندگان در زمان برگزاری مراسم از مسیر‌های جایگزین برای تردد استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در رشت اعمال می شود
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در ساری
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در شیراز
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • هوای تهران در وضعیت «نارنجی»
  • بازگشت آلودگی هوا به پایتخت
  • شاخص آلودگی هوای استان تهران امروز دوشنبه ۲۷ فروردین
  • اعمال افزایش نرخ کرایه‌ها حمل‌و‌نقل از ابتدای اردیبهشت‌ ماه
  • جمع آوری ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران/ شناسایی ۲۶۴ کلنی آسیب‌های اجتماعی در پایتخت