Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از قصور شهرداری تهران و وزارت بهداشت نسبت به نظارت بر تغییر کاربری محل کلینیک سینا بدون در نظر گرفتن ملاحظات ایمنی خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور با ارائه گزارشی در مورد بررسی اماکن ناایمن در شهر تهران، از تدوین گزارش بررسی ۴۳۰ مرکز درمانی و بیمارستانی و صدور و ابلاغ اخطار برای مراکزی که ایمنی لازم را نداشته اند خبر داده و در حادثه کلینیک سینا اطهر تهران نیز از قصور شهرداری تهران و وزارت بهداشت نسبت به نظارت بر تغییر کاربری محل کلینیک بدون در نظر گرفتن ملاحظات ایمنی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



درویشیان همچنین پیگیری تعهدات ایفا نشده ارزی را یکی از دستور کار‌های جدی سازمان بازرسی در این روز‌ها اعلام کرد که با اهتمام بانک مرکزی، به نتایج قابل ملاحظه‌ای در شناسایی افراد و شرکت‌های دریافت کننده ارز دولتی که به تعهدات ارزی خود عمل نکرده‎اند منجر شده است.

رئیسی با اشاره به گزارش رئیس سازمان بازرسی کشور درباره حادثه کلینیک سینا اطهر در تهران گفت:کوتاهی‎ها را خوب پیگیری کنید. ما باید در این کشور قصور‌ها را در دوره‎های مختلف پیگیری کنیم، اگر پیگیری نکردیم، نتیجه اش می‌شود ده‎ها انفجار و آتش سوزی. کشور باید بر یک میزان بچرخد؛ مگر می‌شود که هر کسی در دوره خود کوتاهی کند بدون آنکه تعقیب بشوند. تمام ترک فعل‌ها و قصور‌ها باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد، چون موجب خسارت جدی در کشور می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهرداری تهران کلینیک سینا تهران شهرداری رئیس سازمان بازرسی کلینیک سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۶۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: در ساعت ۱۶:۴۱ دقیقه امروز گزارشی مبنی بر وقوع حادثه نشت گاز در یک منزل مسکونی واقع در کوی بهمن امدادگران به محل حادثه اعزام شدند.

روح الله بهشتی فرد افزود: آتش نشانان که با چهار تیم عملیاتی همراه با چهار خودرو در محل حادثه حاضر شدند اقدام به ایمن سازی و مهار حریق کردند.

وی ادامه داد: در این حادثه که علت آن در دست بررسی است، علاوه بر تخریب این منزل مسکونی، یک واحد همجوار نیز دچار خسارت شد.

رضا معمارزاده، رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: در این حادثه ۹ نفر مصدوم که توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان بزرگ دزفول اعزام شدند.

وی خبر داد: تمامی مصدومان هم اکنون در بخش اورژانس بیمارستان بزرگ دزفول تحت مراقبت هستند و حال عمومی یکی از آنان وخیم گزارش شده است.

کد خبر 6081534

دیگر خبرها

  • حادثه انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم داشت
  • انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم بر‌جای گذاشت
  • بار اصلی تحقق شعار سال بر دوش صنعت نفت است
  • نامگذاری ۳۱ میدان در تهران به نام ۳۱ استان کشور
  • شرق تهران هم به آتش‌نشانی بانوان مجهز شد | بازرسی از ساختمان‌ های ناایمن ادامه دارد
  • ۸۶۳ نامه هشداری به مراجع ذیربط ارسال شد
  • ارسال نامه‌های هشدار به قانون جوانی جمعیت به دستگاه‌های اجرایی
  • ارسال ۸۶۳ نامه هشداری به مراجع ذیربط در سال گذشته
  • وصول ۱۱۹ همت از بیت‌المال با ورود سازمان بازرسی
  • جزئیات اقدامات سازمان بازرسی/جلوگیری از تعطیلی ۵۴۸ واحد تولیدی