Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت صمت، ارزش ریالی پرونده‌های تخلف تشکیل شده بیش از ۸۵۹ میلیارد ریال و میانگین ارزش هر پرونده ۱.۱ میلیارد ریال بوده است.

در بازه زمانی یاد شده استان تهران با ۵ هزار و ۵۵۵ مورد بازرسی، استان سیستان و بلوچستان با ۱۴۵ مورد تشکیل پرونده و استان البرز با بیش از ۷۱۸ میلیارد ریال ارزش کالای قاچاق مکشوفه، بالاترین عملکرد را در بین استان‌ها داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بیشترین ارزش ریالی کالاهای قاچاق مکشوفه نیز به ترتیب مرتبط با کالای قاچاق موضوع تبصره (۴) الحاقی ماده (۱۸) قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با ۶۷۷.۵ میلیارد ریال بوده است.

ماشین‌آلات، اجزا و قطعات آنها با ۴۱ میلیارد ریال، ابزارآلات با ۳۸.۲ میلیارد ریال، سوخت‌ها و روغن‌های معدنی با ۲۹.۵ میلیارد ریال و لوازم خانگی با ۲۰.۲ میلیارد ریال در رده‌های بعدی بوده‌اند.

کد خبر 4972819

منبع: مهر

کلیدواژه: نظارت و بازرسی وزارت صنعت معدن و تجارت بازرسی اصناف ویروس کرونا قیمت دلار بورس قیمت نفت بانک مرکزی ایران تولید نفت بانک مرکزی وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت سکه بهار آزادی قیمت یورو وزارت جهاد کشاورزی صادرات گاز بازار سهام وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۶۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۱۹۰ کیلو گرم بذر آفتابگردان قاچاق در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حسین نجف زاده گفت: پرونده قاچاق 190 کیلوگرم بذر آفتابگردان خارجی به ارزش یک میلیارد و 249 میلیون ریال در شعبه چهارم ویژه مبارزه با قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط بذرهای کشف شده متهم را به پرداخت سه میلیارد و 120 میلیون ریال جریمه نقدی معادل 2 و نیم برابر ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

نجف زاده افزود: همچنین شعبه متهم را به پرداخت یک میلیارد و 249 میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالا از بابت حمل کالای قاچاق و در مجموع به پرداخت چهار میلیارد و 370 میلیون ریال محکوم کرد.

نجف زاده گفت: ماموران انتظامی گمرک سرو کالاهای کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس ورودی به کشور کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به  تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

 

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان
  • ضبط ۱۹۰ کیلو گرم بذر آفتابگردان قاچاق در ارومیه
  • محکومیت قاچاقچی ماینر در سردشت
  • انجام بیش از ۵۳۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی استان همدان
  • سال گذشته ۱۹ هزار میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد
  • انجام بالغ بر ۹ هزار نوبت بازرسی بهداشتی از مرکز عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • محکومیت آموزشگاه رانندگی متخلف در مشهد