Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@20:52:17 GMT

پاریسی‌ها به دنبال شکار از رم

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۶۲۶۵

پاریسی‌ها به دنبال شکار از رم

باشگاه پاریسن ژرمن به دنبال جذب هافبک ایتالیایی آاس رم است.

به گزارش مشرق، نشریه «گازتا دلو اسپورت» ایتالیا خبر داد باشگاه پاریسن ژرمن برای تقویت خط میانی اش به دنبال جذب لورنتزو پلگرینی، هافبک آاس رم است.

این درحالیست که اخبار زیادی درباره احتمال جدایی زانیولو از رم شنیده می شود. اکنون شنیده شدن خبر جدایی هافبک دیگری از قلعه گرگ ها باعث می شود تا هواداران این تیم نگران شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

بایرن مدافع پاریسن ژرمن را به خدمت گرفت

قرارداد پلگرینی با جالوروسی تا سال 2022 اعتبار دارد و مبلغ فسخ قراردادش 30 میلیون یورو است. باشگاه متمول پاریسی می تواند به راحتی این مبلغ را پرداخت کند و این هافبک ایتالیایی را به فرانسه ببرد.

لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن پلگرینی را از مدت ها قبل زیرنظر دارد و می خواهد این بازیکن را به پاریس بیاورد. البته پاری سن ژرمن بازیکن دیگری از سری آ را هم درنظر دارد تا خط میانی اش را تقویت کند. این بازیکن ساویچ، ستاره صرب لاتزیو است.

با انتشار این اخبار مسئولان باشگاه رم برای حفظ هافبک ایتالیایی دست به کار شدند و می خواهند قراردادش را تمدید کنند. پلگرینی در سال 2017 از ساسولو به رم آمد. او در این مدت 2 ساله برای گرگ ها 76 بازی انجام داد و 6 گل به ثمر رسانده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم پاریسن ژرمن فوتبال آاس رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عثمان دمبله: عاشق بارسلونا هستم؛ سوت‌های هواداران؟ زندگی همین است!

وینگر فرانسوی در شب سوت‌های بلند هواداران بارسا عملکرد بسیار خوبی از خود به جای گذاشت.

طرفداری | عثمان دمبله مقابل چشمان هواداران بارسلونا درخشید.

دیدار تیم‌های بارسلونا و پاری سن ژرمن از دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 4-1 پاریسی‌ها به پایان رسید. پی‌اس‌جی با وجود شکست 3-2 در جدال رفت، پس از 10 نفره شدن بارسا به بازی برگشت و در نهایت جواز صعود به نیمه‌نهایی را کسب کرد.

عثمان دمبله مانند بازی رفت، عملکرد بسیار خوبی در خانه بارسلونا به جای گذاشت و در کنار کیلیان ام باپه نقش اول ریمونتادای شیرین پاریسی‌ها بود. با وجود این‌که هواداران بارسلونا به دلیل حواشی به وجود آمده در پاریس، به شدت از دمبله خشمگین بودند و از ابتدای مسابقه او را با سوت‌هایشان تحت فشار گذاشتند، این ستاره فرانسوی بود که در نهایت طرفداران تیم سابق خود را به سکوت فرا خواند و سربلند استادیوم لوئیس کمپانیس را ترک کرد.

عثمان دمبله از آتش خشم هواداران بارسلونا علیه خودشان استفاده کرد! / عکس

عثمان دمبله در مصاحبه بعد از بازی گفت:

ما از قبل می‌دانستیم که می‌توانیم گل بزنیم و به مرحله بعد صعود کنیم. تاکتیک‌های مربی عالی بود و همه ما به خودمان و توانایی‌هایمان ایمان داشتیم.

سوت‌های هواداران بارسلونا؟ 

بارسا باشگا بزرگی است. من عاشق بارسلونا هستم و سوت‌های هواداران را درک می‌کنم. به هر حال، زندگی همین است. 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • گل جانلوکا مانچینی به میلان روی ریباند ضربه دیدنی لورنتزو پلگرینی (رم 1-0 میلان)
  • انتقام رئال از منچسترسیتی به روش ایتالیایی/ بایرن با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید
  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست
  • لورنتزو پلگرینی: به خاطر ده روسی خودمان را در آتش می‌اندازیم؛ رم در مسیر درستی قرار دارد
  • طعنه لیگ 1 فرانسه به بارسلونا؛ باز هم تیم سفیدپوش برنده شد! / عکس
  • واکنش دوپهلوی ام‌باپه به پیروزی پاریس برابر بارسا
  • کپی ایتالیایی، اجرای ایرانی
  • ام باپه: تصمیم من در مورد جدایی از پاری سن ژرمن عوض نمی‌شود
  • عثمان دمبله: عاشق بارسلونا هستم؛ سوت‌های هواداران؟ زندگی همین است!
  • پاری سن ژرمن، گربه‌سیاه بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا