Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، ساعاتی پیش انفجاری مهیب در شهر ایبک، مرکز ولایت سمنگان مقابل ساختمان ریاست امنیت ملی به وقوع پیوست.

محمد صدیق عزیزی، سخنگوی والی سمنگان وقوع این رویداد را تایید کرد و گفت: صدای تیراندازی‌های پراکنده نیز از محل رویداد شنیده می‌شود.

به گفته عزیزی بر اساس آمار‌های ابتدایی، تاکنون ۴۳ زخمی از محل انفجار به بیمارستان منتقل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی والی سمنگان همچنین درباره علت این انفجار نیز گفت: یک موتر/ خودروی مملو از مواد انفجاری داخل ساختمان ریاست امنیت ملی این ولایت منفجر شد که پس از آن درگیری میان مهاجم انفجاری با پلیس و نیرو‌های امنیت ملی آغاز شده است.

گفته می‌شود حال تعدادی از زخمی‌های این انفجار وخیم می‌باشد.

«ذبیح‌الله مجاهد»، سخنگوی طالبان اعلام کرد این گروه مسئولیت حمله امروز به سمنگان را بر عهده گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ولایت سمنگان افغانستان انفجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۶۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: اسرائیل به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه پایبند نبوده است

آفتاب‌‌نیوز :

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز سه‌شنبه گفت که باید تلاش‌ها با کشور‌های حاشیه خلیج فارس برای ایجاد راه حل سیاسی در خاورمیانه را یکپارچه کنیم.

بورل اضافه کرد: «امیدواریم که به آتش‌بس دائمی در غزه رسیده و درباره راه حل سیاسی این بحران بر اساس راه حل دو دولت فعالیت کنیم».

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ادامه داد: «اسرائیلی‌ها به قعطنامه شورای امنیت سازمان ملل در خصوص تسهیل ورود کمک‌ها به غزه پایبند نبوده‌اند».

جنایت‌های رژیم صهیونیسیتی در غزه در حالی ادامه دارد که دکتر اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت غزه امروز با گذشت ۲۰۰ روز از جنگ، از افزایش شهدا به ۳۴۱۸۳ و زخمی‌ها به ۷۷۱۴۳ نفر خبر داد.

به گفته او ارتش اشغالگر در ۲۴ ساعت گذشته ۳ جنایت جدید در غزه انجام داده که منجر به ۳۲ شهید و ۵۹ زخمی شده است.

در این میان بمباران و گلوله‌باران منطقه مختلف غزه از بامداد امروز تاکنون ادامه دارد؛ در ساعات ابتدایی بامداد جنگنده‌های اسرائیلی منطقه «الثلاثینی» در مرکز شهر غزه را به شدت بمباران کردند. شمال غزه نیز هدف حملات پهپاد‌ها قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • بورل: اسرائیل به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه پایبند نبوده است
  • سازمان ملل: بیش از ۲۳ هزار کودک قربانی سلاح های انفجاری شدند
  • ساچمه‌های آلوده در جلیقه‌های انفجاری کرمان | افشای ابعاد جدید جنایت تروریستی؛ دلیل عفونت بسیار شدید و عجیب مجروحان مشخص شد
  • نیروهای مسلح زینت ولایت، عزت دین و ضامن امنیت کشور هستند
  • انفجار مین در شمال غرب پاکستان/ ۳ نفر کشته و زخمی شدند
  • داعش مسئولیت انفجار شب گذشته در کابل را برعهده گرفت
  • تله انفجاری با پوشش پرچم فلسطین یک صهیونیست را زخمی کرد + فیلم
  • تله انفجاری با پوشش پرچم فلسطین یک صهیونیست را زخمی کرد
  • مجروح شدن یک شهرک‌نشین صهیونیست در تله پرچم فلسطین+ فیلم و عکس
  • داعش مسئول حمله تروریستی کابل