Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@19:40:21 GMT

فرزندان بهزیستی صاحب خانه می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۶۳۸۲

فرزندان بهزیستی صاحب خانه می‌شوند

سعید بابایی روز دوشنبه در نشست خبری به صورت ویدئو کنفرانس افزود: فرزندان بهزیستی در تفاهم نامه ای برای ساخت هزار واحد مسکونی در اولویت قرار گرفتند.

وی ادامه داد: مقرر شده تا با مشارکت بهزیستی و خیریه ها، برنامه جامع مهارت آموزی، توانمندسازی و آموزش های اقتصادی برای فرزندان تحت پوشش بهزیستی انجام شود، البته اکنون این آموزش ها در مراکز شبه خانواده به صورت متفرقه انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور گفت: برای توانمندسازی فرزندان تحت پوشش بهزیستی باید با حوزه های آموزشی، خیرین و سازمان فنی و حرفه ای کشور هماهنگی هایی شود.

بابایی درباره دغدغه سلامت و بیمه فرزندان تحت پوشش بهزیستی نیز افزود: بیمه سلامت فرزندان زیر ۱۸ سال در مراکز شبه خانواده پیگیری شده است اما بیمه فرزندان بالای ۱۸ سال با مشکلاتی روبرو است.

وی اضافه کرد: برای مباحث حقوقی فرزندان تحت پوشش بهزیستی هفته گذشته تفاهم نامه های خوبی با مراجع ذیربط منعقد شد.

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با اشاره به تشکیل صندوق قرض الحسنه برای فرزندان تحت پوشش این سازمان گفت: امید است با تشکیل این صندوق، وام های جزئی مانند محافل خانوادگی در اختیار این فرزندان قرار گیرد.

بابایی درباره مساله ازدواج فرزندان تحت پوشش بهزیستی افزود: با اجرای برنامه های مشاوره تلاش می شود این ازدواج ها پایدار باشد.

برچسب‌ها مراکز شبه خانواده اداره کل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور پروندهٔ خبری وعده‌هایی که تحقق یافت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مراکز شبه خانواده سازمان بهزیستی کشور مراکز شبه خانواده سازمان بهزیستی کشور فرزندان تحت پوشش بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزوهای مددجویان

رییس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور از برگزاری پویش مثبت ماه ویژه ماه رمضان در راستا کمک به مددجویان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید جواد حسینی در جمع خبرنگاران در این باره اظهار کرد: پویش مثبت ماه ویژه ماه رمضان، پویش سازمان بهزیستی در پنج محور اساسی با محوریت برآورده کردن آرزوهایی همچون آرزوی ساختن یک خانه و زندگی (تامین جهیزیه مددجویان)، آرزوی ادامه تحصیل (بورسیه تحصیلی دانشجویان تحت پوشش)، آرزوی شنیدن صدای مادر (تامین سمعک کودکان کم شنوا و تجهیزات توانبخشی)، آرزوی آینده شیرین برای ایتام (کمک به مهارت‌آموزی و رشد استعداد فرزندان بهزیستی) ️و آرزوی سربلندی بانوان سرزمینم (حمایت از بانوان سرپرست خانوار) طراحی شده است.

وی افزود: امید است هموطنان بتوانند با کمک‌های خود در این ماه عزیز در قالب پویش «مثبت ماه» کارهای خیر خود را انجام دهند.

رییس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور راه‌های مشارکت در این پویش را تشریح کرد و گفت: خیران می‌توانند از طریق کد دستوری #۱۲۳* و سامانه مشارکت سازمان به آدرس mosharekat.behzisti.ir و ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۲۳ در این پویش مشارکت کنند.

حسینی همچنین شماره کارت ۱۶ رقمی سازمان را نیز ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵ اعلام کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مادر برادران شهید آزادی تا خانه ابدی اش بدرقه شد
  • مدیرکل بهزیستی به عید دیدنی بچه های ما رفت
  • یارانه سوخت هواپیما‌ها فقط به دهک‌های بالا تعلق گرفته است
  • آرزوهای مددجویان و نیازمندان را برآورده کنید!
  • برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزو‌های مددجویان
  • برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزوهای مددجویان
  • ارائه خدمات رایگان به آسیب دیدگان در مراکز بهزیستی
  • ارائه خدمات به ۷۰ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی در کردستان
  • حمایت یک خیر دزفولی از ۹۳۰ یتیم تحت پوشش کمیته امداد
  • کمک ۳۸ میلیارد ریالی حامیان به ایتام خوشاب