Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@14:28:34 GMT

مهار آتش در علفزارهای تالاب بین‌المللی شادگان

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۶۴۵۷

مهار آتش در علفزارهای تالاب بین‌المللی شادگان

ایسنا/خوزستان رئیس اداره حفاظت محیط زیست شادگان با اشاره به مهار آتش در تالاب بین‌المللی شادگان، از عمدی بودن این حریق خبر داد.

رحیم مجدمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: حدود ساعت ۱۲ امروز (۲۳ تیرماه) علفزارهای قسمت شرقی تالاب بین‌المللی شادگان دچار آتش‌سوزی شد که با کمک آتش‌نشانی شادگان، این حریق حدود ساعت ۱۳:۳۰ مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آب قسمت شرقی تالاب شادگان از رودخانه جراحی تامین می شود که با توجه به کاهش آب رورخانه جراحی، در حال حاضر آب بخش شرقی تالاب کاهش یافته است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شادگان گفت: در پی این حریق، حدود پنج هکتار از علفزارهای خشک تالاب بین‌المللی شادگان در آتش سوخت. البته این حریق در قسمتی که زیستگاه حیات وحش است رخ نداده و به حیات وحش تالاب، آسیبی وارد نشده است.

مجدمی گفت: این آتش‌سوزی عمدی بوده و توسط دو موتورسواز از اهالی روستاهای اطراف رخ داده است؛ این افراد پس از آتش زدن این قسمت از تالاب متواری شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی محیط زیست آتش سوزي تالاب شادگان تالاب بین المللی شادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۶۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

  آزادی سه محکوم جرائم مالی توسط نیکوکار ناشناس در شادگان

سید نادر شبیبی دادستان عمومی و انقلاب شادگان  گفت: در آخرین روزهای سال گذشته، یک خیر ناشناس با پرداخت مبلغ بدهی سه نفر از محکومان جرائم مالی غیرعمد، موجب آزادی آنان شد.

او با بیان اینکه مبلغ این بدهی حدود ۸۶ میلیون تومان بوده است، افزود: خیرین و مصلحین نقش مهمی ایجاد صلح و سازش در اختلافات، اخذ گذشت از شکات و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی دارند و این مشارکت مردمی ارزش زیادی در جامعه اسلامی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • سالانه ۲۰ میلیون متر مکعب سیلاب در استان سمنان مهار می‌شود
  • گلوی گاوخونی همچنان خشک است / ضرورت احیای حقابه تالاب توسط وزارت نیرو
  • ۵ درصد از تالاب بین‌المللی گاوخونی آبگیری شد
  • آمادگی ۴ مرکز برای خرید تضمینی گندم در شادگان
  • بازدید روزانه بیش از هفت هزار مسافر نوروزی از تالاب شادگان
  • کروس در بین 8 بازیکن برتر تاریخ آلمان
  •   آزادی سه محکوم جرائم مالی توسط نیکوکار ناشناس در شادگان
  • کنفرانس بین‌المللی مهار آب در افغانستان
  • تالاب شادگان
  • مهار آتش سوزی یک هکتار از جنگل های تالش