Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@10:11:25 GMT

یک نماینده دیگر بر اثر کرونا فوت کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۶۴۵۹

یک نماینده دیگر بر اثر کرونا فوت کرد

به گزارش جماران؛ «عیسی جعفری» نماینده مردم کبودرآهنگ در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

 محمد حسین فرهنگی سخنگوی هیات رییسه مجلس در گفت و گو با ایرنا درگذشت نماینده کبودرآهنگ بر اثر ابتلا به کرونا را تایید کرد.

عیسی جعفری، نماینده بهار و کبودرآهنگ که از چند روز قبل به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده بود، امروز در گذشت

فاطمه رهبر نماینده مردم تهران، و محمد علی رمضانی دستک نماینده منتخب مردم شهرستان آستانه اشرفیه هم پیش از این بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 طی روزهای اخیر چند نماینده مجلس به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند حسینعلی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از رییس مجلس درخواست کرد به دلیل شیوع کرونا جلسات علنی و کمیسیون‌های مجلس برگزار نشود.

اخبار مرتبط فاطمه رهبر درگذشت خاطرات شهیندخت مولاوردی از مرحومه فاطمه رهبر مراسم تدفین پیکر فاطمه رهبر برگزار شد فاطمه رهبر علیرغم اختلاف نظر شدید سیاسی، حرمت همه را حفظ می کرد پیگیری‌های فاطمه رهبر برای اصلاح مواد قانون مدنی در باره‌ی ارث زوجه شایسته تقدیر است جایگزین فاطمه رهبر در انتخابات میان‌دوره‌ای ۱۴۰۰ مشخص می‌شود

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی عیسی جعفری سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی فاطمه رهبر بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهایت تاثیر گذاری را در اجرای شعار سال خواهیم داشت

حسنعلی محمدی نماینده مردم فسا در مجلس دوازدهم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اولویت های مجلس دوازدهم گفت: یکی از مسائل مهم و محوری ترین موضوعی که باید در مجلس دوازدهم مد نظر قرار بگیرد موضوع اقتصاد و معیشت مردم است که به شخصه معتقدم با محور قرار دادن این موضوع آن را باید در مجلس دوازدهم جلو ببریم. همچنین باید در اجرای شعار سال که ایجاد جهش تولید با مشارکت مردم است، نهایت تاثیر گذاری را داشته باشیم و این در دستور کار کمیسیون تخصصی قرار بگیرد و با توجه به توان و تخصص خود در ایفای نقش نمایندگی مجلس به نحو احسن اقدام کنم.

وی با اشاره به محرومیت حوزه انتخابیه خود گفت: محرومیتی که در مناطق ما وجود دارد ابتدا به این دلیل است که شهرستان ما قطب خدماتی در استان است و صنایع زود بازده‌ای که مغفول مانده است، باتوجه به آمایش سرزمینی بر روی آنها برنامه ریزی کرده‌ایم و صنایعی که به صورت ناتمام مانده با مشارکت و مشورت گرفتن از اهل فن آنها را فعال کرده‌ایم تا اشتغالزایی بسزایی به همراه داشته باشد.

این نماینده مجلس دوازدهم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه لزوم وحدت در میان نمایندگان، گفت:  مبنا و اصلی را مقام معظم رهبری ترسیم کردند مبنی بر اینکه نباید شیرینی انتخابات را به کام مردم تلخ کرد و اگر شایستگی‌ها و تخصص افراد به درستی مد نظر قرار بگیرد قطعا فردی انتخاب خواهد شد که می‌تواند مفید باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • نهایت تاثیر گذاری را در اجرای شعار سال خواهیم داشت
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • سعیدی، نماینده مجلس: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می‌کنند
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • محمودوند، نماینده خرم‌آباد: آقایانی که حرف رهبر انقلاب در خصوص دختربچه‌های مظلوم و معصوم را قبول نداشتند، همه‌کاره انتخابات بودند! درد از این بزرگ‌تر؟
  • ماجرای ۵ اخطار رهبری به مجلس انقلابی | نماینده‌ای داشتیم که به «مهسا امینی» فقط فحش نمی‌داد!
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود
  • نماینده‌ای داشتیم که به مهسا امینی فقط فحش نمی‌داد
  • نباید قیمت‌ های سلیقه‌ای خودروسازان ملاک قرار بگیرد