Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحسین حسینی پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل تراکتور سجده شکر به جا آورد، اما دلیل این کار چه بود؟

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، استقلال در هفته بیست و چهارم به مصاف تراکتور رفت که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. حسینی که فصل گذشته لیگ برتر بعد از ۹ بازی متوالی گل نخورده و در بازی دهم با زدن رکورد کلین‌شیت‌های متوالی لیگ برتر سجده شکر کرد، این فصل به دلیل کلین‌شیت بعد از ۹ بازی متوالی گل خوردن در پایان بازی دهم سر به سجده گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این پنجمین کلین‌شیت او در این فصل است و اولین کلین‌شیت از زمان سرمربیگری مجیدی به حساب می‌آید. از حدود ۲۰۳ روز پیش که استراماچونی برای آخرین بار روی نیمکت استقلال نشست، آبی‌پوشان در تمامی بازی‌ها گل خوردند تا در بازی با تراکتور بالاخره راه گلزنی به دروازه استقلال را بستند و جالب است که در این بازی حساس حسینی کاپیتان تیم هم بود و انگیزه بالایی برای حراست از دروازه استقلال داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سید حسین حسینی تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال تراکتور کلین شیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۶۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: برای استقلال بد است بازی ۳ بر صفر را ۳-۲ کند/ از کمیته انضباطی که حکمم را ۴ روزه داد تشکر می‌کنم+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید حسین حسینی بعد از برتری استقلال مقابل شمس آذر قزوین اظهار کرد: بازی خیلی خوبی را انجام دادیم و یکی از بهترین نمایش های فصلمان بود. آخر بازی بد شد چون نباید آن دو گل را می خوردیم. برای تیم بزرگ استقلال بد بود که بازی سه بر صفر برده را سه بر دو کنیم.

وی افزود: گل که می خوریم همه مصقر هستیم. فکر کردیم بازی تمام شده و غفلت کردیم و بازی 3 بر دو شد. البته بازی خیلی خوبی بردیم و 6 فینال داریم، همه باید تلاش کنیم و پشت هم باشیم.

کاپیتان استقلال درباره جریمه 300 میلیونی توسط کمیته انضباطی گفت: اول اینکه من خیلی خوشحال هستم که کمیته انضباطی لطف کرد و حکم من را 4 روزه داد.ما خیلی از اتفاقات دیگر را دیدم و یک ماه بیشتر طول کشیده بود.من این 300 میلیون را پرداخت می کنم فدای سر آن هوادار خانم.

حسینی در خصوص اینکه هواداران استقلال از داوری ها برای هفته های آخر نگران بودند گفت: شما داوری ها را دیدید. اگر دوست دارید من محروم شوم که صحبت کنم

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسینی: خوشحالم ۴ روزه حکم من را دادند
  • حسینی: خدا را شکر کمیته انضباطی ۴ روزه حکم من را داد!
  • حسینی: برای استقلال بد است بازی ۳ بر صفر را ۳-۲ کند/ از کمیته انضباطی که حکمم را ۴ روزه داد تشکر می‌کنم+فیلم
  • به بازی تراکتور نمی رسم/ هواداران ما را شرمنده کردند
  • جدول لیگ برتر پس از پایان روز دوم از هفته بیست و چهارم‌
  • خلاصه بازی تراکتور و نساجی + فیلم
  • چپ‌پای پرسپولیسی مقابل تراکتور نیست
  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • رفیعی در انتظار پایان خوش دوران غیبت دروازه بان تیم ملی
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!