Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارکای اسپانیا در گزارشی از درخشش 3 بازیکن ارزشمند بارسلونا در کنار مسی پرده برداشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، در کنار مسی، 3 بازیکن بارسلونا هستند که پس از آغاز دوباره فوتبال نقشی اساسی در این تیم ایفا می‌کنند.

مارکای اسپانیا از این 3 نفر به عنوان ستون‌های تیم نام برد و وجودشان را دلیل باقی ماندن بارسلونا در کورس قهرمانی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارک آندره تراشتگن، جرارد پیکه و آرتورو ویدال بهترین عملکرد خود را نشان دادند و در تیم ستین بالاترین توانایی خود را به ثبت رساندند.

زیر نظر ستین 5 بازیکن بوده‌اند که بیشتر از سایرین در ترکیب حضور داشته اند. مسی تنها بازیکنی بوده که در 810 دقیقه بارسلونا به همراه تراشتگن در بازی حضور داشته است.

پیکه با 785 دقیقه ، آلبا 711 دقیقه و ویدال 617 دقیقه نیز در رده‌های بعدی قرار دارند.

تراشتگن که در دیدار مقابل رئال وایادولید درخشان ظاهر شد، در 6 بازی از 9 بازی توانسته دروازه خود را بسته نگاه دارد و کلین‌شیت کند.

در 26 بازی گذشته، تراشتگن 29 گل دریافت کرده و آماری ضعیف را به جا گذاشته است. اما این گلر آلمانی در 9 بازی اخیر 5 بار گل خورده که 2 گل آنها پنالتی بوده است. این مسئله نشان می‌دهد پس از دوران کرونا تراشتگن آماری بهتر و درخشانی به ثبت رسانده است.

پیکه نیز وظایف تدافعی خود را به خوبی به ثبت رسانده و توانسته یکی از مهره‌های خوب بارسلونا پس از آغاز دوباره فوتبال نام گیرد.

در آخر نیز آرتورو ویدال که 2 گل نیز به ثمر رسانده عملکرد مثبتی در تیم ستین داشته است. بازیکنی که قدرت جنگندگی بالا دارد و می‌تواند توپ را به خوبی حفظ کند. وی در دیدار سخت بارسلونا مقابل وایادولید تنها گل آبی‌اناری‌ها را نیز به ثمر رساند.

بارسلونا در 2 بازی باقی مانده لالیگا باید به مصاف اوساسونا و آلاوس برود و تنها امیدش به لغزش مادریدی‌ها باشد تا بتواند دوباره قهرمان لیگ شود.

در جدول لالیگا رئال مادرید با یک بازی کمتر، 80 امتیازی است و بارسلونا با 79 امتیاز به دنبال لغزش کهکشانی‌هاست.بامداد فردا رئال مادرید میهمان گرانادا است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئال مادرید بارسلونا مسی تراشتگن پیکه آلبا ویدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۶۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معادلات جالب برای سردار آزمون در ایتالیا

تیم‌های فوتبال رم و اودینیزه در هفته سی و دوم رقابت‌های سری آ شامگاه یکشنبه ۲۶ فروردین به مصاف هم رفتند که این بازی به دلیل حمله قلبی «ایوان اندیکا» بازیکن رم در دقیقه ۷۰ به پایان رسید و نیمه تمام ماند.

قرار است این دیدار فردا پنج‌شنبه و از ساعت ۲۱:۳۰ برگزار شود. در همین رابطه رسانه «کوریره دلو اسپورت» ایتالیا نوشت: «دین هویسن» و «حسام عوار» به دلیل اینکه در جریان بازی شامگاه یکشنبه ۲۶ فروردین تعویض شده بودند، نمی‌توانند در این بازی به میدان بروند. «لوکاکو» که در دقیقه ۶۴ توانسته بود تنها گل رم را به ثمر برساند در این بازی غایب است و با توجه به اینکه سردار آزمون مهاجم ایرانی رم در بازی با بولونیا درخشش داشت و توانست گلزنی کند، «دروسی» از این بازیکن به جای «تامی آبراهام» استفاده خواهد کرد. اگر بازی در ۲۰ دقیقه پایانی همچنان با نتیجه تساوی دنبال شود این احتمال وجود دارد که آبراهام برای فشار بیشتر به خط دفاع اودینیزه وارد زمین شود.

این رسانه در ادامه مطلب خود آورده است: دروسی برای شانس ایجاد موقعیت‌های بیشتر برای آزمون در این بازی، از «استفان الشعراوی» در سمت چپ خط هافبک استفاده خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • معادلات جالب برای سردار آزمون در ایتالیا
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد