Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@11:11:19 GMT

نظرسنجی AFC از هواداران پرسپولیس در مورد رادوشویچ

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۶۶۳۴

صفحه ی فارسی AFC نیز به سبک خاصی، به جدایی بیرانوند واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، صفحه ی فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا به جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس و حضور رادوشویچ در درون دروازه ی سرخپوشان واکنش نشان داد. این صفحه ی اینستاگرامی با انتشار عکسی از رادوشویچ نوشت است: «بوژیدار رادوشویچ در فصل نوزدهم لیگ برتر ایران تا به اینجا 9 مرتبه دروازه‌ خود را بسته نگه داشته است!  او می تواند جایگزین خوبی به جای بیرانوند باشد؟!»



با جدایی علیرضا بیرانوند و پیوستن این بازیکن به باشگاه آنتورپ بلژیک، حالا بوژیدار رادوشویچ پس از چندفصل حضور در پرسپولیس، می تواند مدعی جدی شماره یک دروازه ی سرخپوشان پایتخت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین زمینه، صفحه ی فارسی AFC نیز به نوعی نظر هواداران پرسپولیس را در خصوص رادوشویچ جویا شده است. باید دید مدیران پرسپولیس برای تعیین جانشین بیرانوند چه چاره ای خواهند اندیشید و رادو سنگربان شماره یک این تیم خواهد بود یا آنها فکر دیگری در سر دارند.

 

ای اف سی بوژیدار رادوشوویچ پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ای اف سی بوژیدار رادوشوویچ پرسپولیس تهران صفحه ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۶۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس

طرفداری| تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (سه‌شنبه) خود را به برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی اختصاص داد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز را از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز کردند. این تمرین برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی به مدت ۷۵ دقیقه بود. پاسکاری تحت فشار در فضای کم، اجرای برنامه‌های حمله به دروازه و بازی فوتبال، بخش‌هایی از این تمرین بود.

در جریان این تمرین امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند زیر نظر کادر پزشکی کار کردند ولی بیرانوند در بخش‌هایی از تمرینات دروازه‌بانی هم حاضر بود. وحدت هنانوف هم حضور کاملی در تمام بخش‌های تمرین داشت. حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه نیز از نزدیک نظاره‌گر این تمرین بود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)