Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار زنجان گفت: یکی از دغدغه‌ها در کشور این است که به‌رغم انجام پژوهش‌های فراوان، شمار کمی از آن‌ها به ثروت تبدیل می‌شوند اما طرح تحقیقاتی "واحد تریتا دارو هزاره سوم" زنجان، از مواردی است که با کارسازی دانش نوین روز در حال نهایی شدن است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح‌الله حقیقی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که به صورت ویدئوکنفرانس در مرکز تحقیقات شرکت تریتا دارو هزاره سوم زنجان برگزار شد، اظهار داشت: تولید برخی داروها در این واحد در مرحله تحقیقات بوده که در آستانه رسیدن به نتیجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: نکته مهم این است که این طرح تحقیقاتی به کیفیت پرداخته و دانش بومی استان زنجان در آن کارسازی می‌شود.

مقام عالی استان تاکید کرد: تمام مسؤولان و مدیران استان باید از دانش و فناوری روز دنیا که در واحدهای تولیدی، استفاده می‌شود، حمایت کنند.

استاندار زنجان ضمن ابراز خرسندی از بازگشت ۲ واحد تعطیل به چرخه تولید، گفت: این واحدها به ترتیب به مدت ۱۰ و سه سال تعطیل بودند که با سرمایه‌گذاری شخصی به چرخه تولید و رونق اقتصادی بازگشته و سبب ایجاد اشتغال جدید شده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: موافق دریافت تسهیلات واحدهای تولیدی بوده و حمایت می‌کنیم اما واحدها باید طرح توجیهی برای دریافت تسهیلات داشته و از طرح خود نیز در حضور مدیران عامل بانک‌ها دفاع کنند.

حقیقی خاطرنشان کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و شورای مسکن استان، جلسات اجرایی هستند که باید به صورت منظم و در موعدهای مقرر تشکیل شده و به مشکلات واحدهای تولیدی و بخش مسکن، رسیدگی کنند.

نماینده عالی دولت در استان ضمن قدردانی از تشکیل کمیته احیا در اتاق بازرگانی زنجان گفت: پیشنهادهای خوبی در این کمیته برای بازگشت واحدهای تعطیل به چرخه تولید داده می‌شود که باید جدی گرفته شود تا امسال را با کمترین مشکل در واحدها سپری کنیم.

استاندار زنجان پیش از این جلسه از واحدهای قطعه‌گستر راسپینا (سازنده قطعات لنت خودرو)، لنت گستر راسپینا (تولیدکننده قطعات لنت) نورد آلیاژی فولاد آریا (تولیدکننده انوع فولاد)، یاشیل قطره (تولیدکننده انواع لوله آبیاری و کشاورزی)، واحد تولید ماسک بهداشتی کارخانه تریتا دارو هزاره سوم، واحد تولید مواد ضدعفونی‌کننده بهداشتی کارخانه تریتا دارو هزاره سوم و مرکز تحقیقات واحد تریتا دارو هزاره سوم بازدید کرد. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ثروت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استاندار زنجان استان زنجان پژوهش در واحدهای تولیدی واحدهای تولیدی استاندار زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۶۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از ضرورت تعیین مسئول و کمیته ویژه برای پیگیری و حل مشکلات سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، هاشم علایی صبح امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین_ در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» و تاکید مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری بر حل مشکلات سرمایه‌گذاران، اظهار کرد: طی چند سال اخیر، شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان حمایت از تولید و اشتغال نامگذاری می‌شود که موضوع نشان از اهمیت توجه به تولید و سرمایه گذاری در کشور دارد.

وی افزود: در راستای تحقق شعار سال، شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل مبادرت به تشکیل کمیته تسهیل و رفع موانع تولید و تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و رفع مشکلات واحدهای تولیدی کرده است.

علایی، کارآفرینان و صنعتگران را از اقشار تأثیرگذار کشور برشمرد و ادامه داد: واحدهای تولیدی به عنوان جهادگران اقتصادی، نقشی بسیار مهم و اساسی در خودکفایی و تأمین نیازهای کشور برعهده دارند که باید تلاش شود زمینه‌های حل مشکلات آنان و در نتیجه رونق و جهش تولید در کشور برآورده شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با اشاره به بازدیدهای مستمر از واحدهای تولیدی، اظهار داشت: در سال گذشته، بیش از ۱۳۰ بازدید از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان انجام شد تا مشکلات واحدهای تولیدی به صورت میدانی مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: طی چند سال گذشته، قدم‌های بسیار مناسبی برای جهش تولید در صنعت استان برداشته شده است که تلاش خواهیم کرد از تمامی ظرفیت‌های ممکن، برای حمایت از سرمایه گذاران استفاده کنیم.

علایی ادامه داد: مطمئناً با عمل به شعار سال، این شرکت با برنامه ریزی‌های خود در ابتدای سال و با همراهی واحدهای صنعتی، طرح‌های حمایتی مختلف را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار خواهد داد تا موجبات افزایش رضایتمندی صنعتگران و کارآفرینان و رشد و توسعه همه جانبه استان، مهیا شود.

کد خبر 739424

دیگر خبرها

  • ۱۴ هزار هکتار باغ مازندران شناسنامه‌دار شد
  • انجام ۲۴۵ بازرسی از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی 
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • ۶ واحد تولیدی ورشکسته در مازندران به تولید برگشتند
  • پایش محیط زیستی ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی
  • پایش زیست محیطی سه هزار و ۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی استان مرکزی
  • ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی پایش شد
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی
  • ۳۰۰ واحد تولیدی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم احیا شد