Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@22:10:01 GMT

واکنش سرمربی آرسنال به شکست مقابل مورینیو

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۶۶۵۰

واکنش سرمربی آرسنال به شکست مقابل مورینیو

میکل آرتتا سرمربی آرسنال از اینکه تلاش فوق‌العاده شاگردانش در دربی شمال لندن نتیجه نداد، ناراحت است، اما تأکید کرد تیمش باید به تلاش برای کسب سهمیه لیگ اروپا ادامه دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میکل آرتتا در پی شکست ۲ بر یک شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش در خانه تاتنهام در هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس و سقوط به رده نهم جدول رده‌بندی، گفت:

بابت این شکست ناراحت و ناامیدم و واقعاً برای بازیکنانم به خاطر نحوه بازی که از خود به نمایش گذاشتند، شخصیتی که از خود نشان دادند، آمدن به این زمین و نشان دادن اینکه آرسنال چه تیمی است، خنثی کردن حریف و آوردن فشار بالا به آن‌ها و مجبور کردن حریف به ارسال توپ‌های بلند و دفاع پرلایه، متأسفم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میکل آرتتا افزود:

این دقیقاً چیزی بود که می‌خواستیم انجامش دهیم، اما بدیهی است که اگر این‌طور به این بازیکنان حریف دو گل هدیه بدهید، بردن دربی بسیار دشوار است. این شکست ضربه بزرگی به ما زد، چون ما نتایجی که این هفته ثبت شده بود را می‌دانیم، اما با این حال وقتی هنوز امیدی برای کسب سهمیه لیگ اروپا هست، باید به تلاش‌مان ادامه دهیم. به‌هرحال ما در حال حاضر همینی هستیم که می‌بینید و در دو مسیر متفاوت، یکی در لیگ برتر و دیگری در جام حذفی به نبردمان ادامه خواهیم داد و با ارائه بهترین بازی‌های‌مان سعی می‌کنیم پایانی قدرتمند داشته باشیم.

میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال آرسنال تصریح کرد:

اگر ما اشتباها‌ت‌مان را به حداقل برسانیم و به همین روش به بازی‌مان ادامه دهیم، بازی‌های زیادی را خواهیم برد، چون با این سبک بازی کار را برای رقبای‌مان واقعاً دشوار می‌کنیم. از این بابت اطمینان دارم، اما باید دو مورد را لحاظ کنیم، یکی اینکه خودمان را تقویت کنیم و دوم اینکه اجازه ندهیم حریف به ما ضربه بزند. بازیکنانم به کاری که می‌کنیم، باور دارند. شما می‌بینید که آن‌ها در زمین چطور بازی و چطور تلاش می‌کنند.

توپچی‌های لندن که در حال حاضر با ۵۰ امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس هستند، در سه بازی پایانی خود به ترتیب باید به مصاف لیورپول (خانگی)، استون‌ویلا (خارج از خانه) و واتفورد (خانگی) بروند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آرسنال لیگ برتر انگلیس آرسنال لیگ برتر انگلیس میکل آرتتا میکل آرتتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۶۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران

به گزارش ورزش سه، مولینا سرمربی 46 ساله قرقیزستان در نشست مطبوعاتی بعد از بازی گفت: ایران تیم فوق‌العاده است و بازیکنان درخشانی دارد که رویارویی با آنها برای ما تجربه خیلی خوبی بود.

این مربی اسپانیایی گفت: اعتراف می‌کنم در نیمه دوم ایران از نظر تکنیکی و فیزیکی کاملاً از ما بهتر بود و ما خوشحالیم که تا همین جای مسابقات بالا آمدیم.

او گفت: ما بخش زیادی از انرژیمان را در دور مقدماتی صرف کردیم، بعضی از بازیکنان ما مصدوم یا دوکارته شدند اما به نمایش نیمه اولمان مقابل تیم پرقدرت ایران افتخار می‌کنیم. شاید اگر نیمه اول 1-1 یا 2-2 می‌شد می‌توانستیم به بازی برگردیم اما ایران در نیمه دوم خیلی پرقدرت بازی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان ایران او را تحت تاثیر قرار داد گفت: همیشه این انتخاب سخت است، ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی بازیکن نقش پیوت شما (بهروز عظیمی) پرتحرک و موثر بود.

دیگر خبرها

  • واکنش های میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار آرسنال و چلسی / فیلم
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • ان هتوی به آرسنال کمک کرد، چلسی در حد کاغذ خیس هم مقاوم نیست
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین