Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری فارس با اشاره به توانمندی و پتانسیل بالای بانوان استان از درخشش سه زن کارآفرین فارس در دور پنجم انتخاب برترین زنان کارآفرین کشور خبر داد.

سیده معصومه دستغیب گفت: در سال جهش تولید، بانوان کارآفرین استان فارس خوش درخشیدند و در دور پنجم برترین کارآفرینان زن از استان فارس خانم ها؛ سهیلا محبی از شیراز، فاطمه فرهادی از داراب و محدثه صفری از روستای هنگام بعنوان کارآفرینان برتر انتخاب شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از استانداری فارس، دستغیب افزود: همچنین در دومین جشنواه ملی فرهنگ کارآفرینی بانوان، خدمت و خودکفایی خانواده در مشهد مقدس خانم نسرین ساریخانی از خرمبید به نمایندگی از کارآفرینان استان به مرحله کشوری راه یافته‌اند که نشان از توانمندی و تلاش بانوان استان فارس دارد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری ضمن تبریک به این چهار بانوی کارآفرین و آرزوی موفقیت بیشتر برای این عزیزان اظهار امیدواری کرد که با اجرای این گونه طرح ها و جشنواره ها ضمن معرفی کارآفرینان برتر در سطح جامعه و ایجاد انگیزه برای آنان، زمینه بهره گیری از تجربیات آنها برای سایر بانوان فراهم شود.

دستغیب با بیان اینکه نمی توان انتظار داشت تمام فارغ التحصیلان وافراد جویای کار در اداره و شغل های دولتی مشغول باشند، اظهار کرد: تشویق کارآفرینان و حمایت از آنان می تواند گام موثری در کاهش بیکاری و توسعه اقتصادی کشور داشته باشد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری فارس همچنین با بیان اینکه بانوان کارآفرین نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در توسعه اقتصادی کشور دارند، افزود: موفقیت زنان کارآفرین در جامعه نه تنها از لحاظ اقتصادی بلکه منافع اجتماعی و فرهنگی زیادی برای جامعه دارد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۶۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس

ایسنا/فارس مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان فارس، یکی از ویژگی‌های مردم این استان را نیکوکار بودن و بی‌تفاوت نبودن نسبت به حال یکدیگر دانست.

مرتضی موصلی امروز، ۵ اردیبهشت در آئین نکوداشت و تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری استان، با بیان اینکه یکی از جهت‌گیری‌های کمیته امداد، توسعه انفاق و نیکوکاری و گسترش سنت‌های حسنه اسلامی است، گفت: یکی از بزرگترین برجستگی‌های استان فارس، نیکوکار بودن مردم استان و بی‌تفاوت نبودن نسبت به حال یکدیگر است و ما باید زمینه هم‌افزایی مردم و خیرین در این راه فراهم کنیم.

وی یکی از اهداف کمیته امداد در سال جاری را حرکت جمعی در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری به ویژه در راستای شعار سال عنوان کرد و گفت: استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید یکی از مهم‌ترین راهبردهای ما در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

موصلی با بیان اینکه شناسایی و معرفی الگوهای موفق در میان خیرین، یکی از کارهایی است که می‌تواند در زمینه ترویج کمک به نیازمندان موثر باشد، گفت: به‌عنوان مثال مجموعه‌ای را می‌شناسیم که بیش از ۴٠٠ مسکن را برای خانواده‌های نیازمند در دست احداث دارند، برخی موسسات از ظرفیت‌های خیرین استان فارسی خارج از کشور استفاده می‌کنند و بعضی دیگر هم در عرصه بین‌المللی فعالیت دارند که ما در تلاش هستیم تا از این الگوها استفاده کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس با تاکید بر اینکه نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی، انقلابی و حاکمیتی است، گفت: کمیته امداد امام راحل بیش از چهار دهه است که در عرصه خدمتگزاری و فراهم کردن زمینه خدمت شایسته به خانواده‌هایی که از نظر اقتصادی ضعیف هستند تلاش می‌کند و هدف اصلی کمیته بر توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه‌های مختلفِ اقتصادی، فکری، فرهنگی و اجتماعی است.

وی در پایان به محورهای پیشنهادی خود در جهت هم‌افزایی ظرفیت‌ها پرداخت و گفت: ایجاد فرصتهای شغلی پایدار، توسعه کارکردهای کارآفرینی، احداث و یا خرید مسکن نیازمندان به خصوص با بهره‌گیری از ظرفیت نهضت ملی مسکن، کمک به تامین جهیزیه و تسهیل ازدواج، کمک به درمان بیماران صعب العلاج و زمین گیر، فراهم کردن زمینه تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان نخبه و هم‌افزایی در تامین منابع قرض الحسنه، از جمله مهمترین مسائلی هستند که در کمیته امداد آنها را دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در استان فارس
  • بنیان خانواده باید در جامعه حفظ و تقویت شود
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی