Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

«امامعلی رحمان» رئیس جمهور تاجیکستان به «قاسم ژامرت تاکایف» رئیس جمهور قزاقستان پیام تسلیت ارسال کرد.

اخبار بین الملل- در پیام رحمان آمده است: در ارتباط با اعلام عزای عمومی به خاطر یادبود قربانیان ویروس همه گیر کرونا در قزاقستان با آرزوی شفا هرچه زود و کامل به همه مبتلایان این بیماری همدردی عمیق خود را با مردم برادر قزاقستان ابراز می دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمان  ابراز اطمینان کرده اقدامات جدی دولت قزاقستان در زمینه پیشگیری از خطر عفونت ویروس کرونا در نزدیک ترین زمان نتایج مطلوبی را به بار خواهد آورد.

رئیس جمهور تاجیکستان در بخش دیگری از این پیام تصریح کرد «دوشنبه» با نگرانی عمیق پیگیر وضعیت مربوط این بیماری همه گیر است که در مقیاس جهانی همچنان متشنج است.

به گفته رئیس جمهور تاجیکستان، تهدید فزاینده بیماری همه گیر کرونا ما را به همبستگی بیشتر، پشتیبانی متقابل و یکپارچه‌سازی تلاش ها برای پیروزی بر این بیماری وادار می کند.

رحمان در پایان این پیام آمادگی طرف تاجیکی برای ارائه همه گونه کمک های ممکن و همچنین گسترش همه جانبه مناسبات مشارکت استراتژیک بین تاجیکستان و قزاقستان اعلام کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تاجیکستان قزاقستان تاجیکستان قزاقستان ویروس کرونا امامعلی رحمان رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۶۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای استان زنجان کاهش می یابد

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان مناطق مختلف استان ابری است و بارش باران استان را فرا می گیرد.

وی از وقوع وزش باد شدید در استان طی چند روز آینده خبر داد و ابراز داشت: با توجه به وقوع وزش باد شدید به شهروندان توصیه می شود در کنارساختمانهای نیمه کاره و درختان فرسوده تردد نکنند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، به ضوعیت دمای هوای استان طی چند روز آینده اشاره کرد و بیان داشت: ذدمای هوای استان کاهش یافته و شاهد هوای سرد صبحگاهی خواهیم بود.

رحمان نیا تاکید کرد: طی شبانه روز گذشته قیدار با دمای هوای چهار درجه سانتیگراد به عنوان سردترین و گیلوان با دمای ۲۳ درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین مناطق استان ثبت شدند.

وی دمای فعلی شهر زنجان را هشت درجه سانتیگراد بیان کرد و گفت: این میزان دما نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.

کد خبر 6063416

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی امیر آشتیانی و قالیباف
  • ارسال پیام و درخواست واریز وجه و ارز دیجیتال، شگرد جدید کلاهبرداران اینترنتی
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • قالیباف: از جبهه مقاومت پشتیبانی می‌کنیم
  • پیام معاون رئیس‌جمهور برای درگذشت زهرا شجاعی
  • آینده بشریت به روابط چین و آمریکا بستگی دارد
  • تبادل تجربیات بین شهردار بندرعباس با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان
  • دمای هوای استان زنجان کاهش می یابد
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!