Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@08:49:34 GMT

قدم نخست فدراسیون کاراته برای تاسیس خانه کاراته

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۶۸۴۳

قدم نخست فدراسیون کاراته برای تاسیس خانه کاراته

سالن شماره 9 انقلاب اولین گام فدراسیون کاراته برای تاسیس خانه کاراته است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدحسن طباطبایی طی گفتگویی درباره اختصاص سالن شماره ۹ مجموعه ورزشی انقلاب به کاراته همراه با بوکس گفت: با مساعدتی آقای صالحی امیری و دستور وی، سالن شماره ۹ باشگاه انقلاب در اختیار ملی پوشان کاراته هم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرانجام بعد از سال‌ها که کاراته جایی برای تمرین ملی پوشان خود نداشت، یک سالن در اختیار کاراته قرار داده شد که از پیگیری‌های رئیس کمیته ملی المپیک تشکر می‌کنم.

وی افزود: با توجه به فضای بزرگی که سالن شماره ۹ دارد، قرار است، به دو نیمه تقسیم شود و در ورودی مجزا برای هر رشته در نظر گرفته می‌شود تا ملی پوشان کاراته و بوکس بتوانند، از این سالن استفاده کنند.
رییس فدراسیون کاراته گفت: اختصاص سالن شماره ۹ مجموعه ورزشی انقلاب مقدمه‌ای است، برای اینکه کاراته مکانی اختصاصی مثل ووشو و تکواندو داشته باشد. این سالن قدم اول ما در راه ساخت خانه کاراته است.
وی افزود: قدم محکم‌تر برای احداث خانه کاراته را با مساعدت آقایان کریمی در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و گلمحمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران عملیاتی می‌کنیم. چند محل برای خانه کاراته در نظر داریم که تا تایید نهایی در خصوص آن صحبت نمی‌کنم.

همچنین با هماهنگی رضا صالحی امیری سالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب تا پایان رقابت‌های المپیک 2020 در اختیار رشته‌های بوکس و کاراته قرار گرفت تا این دو رشته رزمی از خانه دوشی نجات پیدا کرده و برای المپیک دغدغه محل تمرین نداشته باشند. در همین راستا قرار است در روزهای آینده حسین ثوری و سیدحسن طباطبایی رؤسای فدراسیون‌های بوکس و کاراته با هم دیداری داشته باشند و در مورد تقسیم زمان استفاده از این سالن و تجهیز آن تصمیم‌گیری کنند.

    انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: سالن شماره ۹ خانه کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۶۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه ای با دکوراسیون ورزشی! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • لوگوی نود سالگی دانشگاه تهران منتشر شد /بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت آموزش عالی در ایران
  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی
  • خانه ای با دکوراسیون ورزشی! (عکس)
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری