Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@13:06:51 GMT

محدودیت‌های کرونایی در اسفراین تشدید می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۶۸۸۹

محدودیت‌های کرونایی در اسفراین تشدید می‌شود

طاهر رستمی در گفتگو با مهر در واکنش به گزارش این خبرگزاری پیرامون عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان اسفراین اظهار کرد: در جلسه ستاد مدیریت کرونا شهرستان با توجه به افزایش آمار بیماران کرونا در شهرستان و به منظور پیشگیری و جلوگیری بیش از پیش این بیماری تصمیم بر تشدید محدودیت‌ها گرفته شده است.

فرماندار اسفراین ادامه داد: این محدودیت‌ها به ستاد کرونا در استان ارسال شده و احتمالاً در ۲ یا ۳ روز آینده این تشدید محدودیت‌ها اعمال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در انتها گفت: متأسفانه به دلیل عدم رعایت انجام پروتکل‌های بهداشتی از جمله زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در بعضی از صنوف با تصویب این محدودیت‌ها به شرایط اسفند سال گذشته و فروردین سال جاری برمی‌گردیم.

کد خبر 4973119

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا فرمانداری اسفراین شیوع کرونا ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا گرگان قزوین ستاد مقابله با کرونا شهرکرد ایلام حجاب و عفاف بیرجند خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان استانداری سمنان محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۶۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ در این دوره از مسابقات که تعداد ۹۶ نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه از سراسر استان با نیاز‌های ویژه حضور داشتند.
در رشته‌های انشای نماز، قرائت قرآن، احکام و اذان و نهج‌البلاغه بصورت کتبی و عملی در دو بخش خواهران و برادران با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان این دوره از مسابقات به مرحله کشوری در مرداد ماه برگزار می‌شود راه خواهند یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان