Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@11:02:08 GMT

سودآوری شستا برای مستمری بگیران

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۶۸۹۷

سودآوری شستا برای مستمری بگیران

رییس و نایب ‌رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه شستا بازدید کردند.

 

به گزارش پول نیوز  مهدی عیسی زاده‌ رئیس و ولی اسماعیلی نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه شستا بازدید کردند.

در این بازدید که محمد رضوانی‌فر مدیرعامل شستا هم حضور داشت، اعضای هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس در جریان آخرین عملکرد شستا در حوزه‌های مختلف قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ولی اسماعیلی در حاشیه این بازدید با اشاره تولید برخی محصولات توسط شرکت‌های تابعه نظیر پارچه ایربگ خودرو برای اولین بار گفت: خوشبختانه شستا گام‌های مهمی در راستای اجرای فرامین رهبری مبنی بر تقویت تولید ملی و نگاه به درون برداشته و ما در مجلس شورای اسلامی از این تلاش‌ها حمایت می‌کنیم.

نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه در خصوص عرضه اولیه سهام شستا در بورس گفت: در این بازدید گزارش کاملی در خصوص فرآیند طی شده به منظور عرضه سهام شستا در بورس ارائه شد. ما هم در مجلس شورای اسلامی این آمادگی را داریم که موانع و خلاءهای قانونی در مسیر حرکت نقدینگی از طریق بورس به سمت تولید ملی مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری را بر طرف کنیم.

اسماعیلی در ادامه در مورد اقدامات شستا در حوزه ساماندهی شرکت‌های تابعه گفت: یکی از مهم‌ترین بحث‌های امروز ورود مدیران شستا به موضوع واگذاری یا انحلال و ساماندهی شرکت‌ها بود. تا پیش از این دغدغه بسیاری مسئولین این بود که در برابر تعیین تکلیف برخی از شرکت‌های زیان‌ده در مجموعه‌هایی نظیر شستا مقاومت‌هایی می شد. امروز گزارش خوبی در این خصوص ارائه شد. همچنین در مورد شرکت‌هایی که در آستانه ورود به بازار بورس هستند نیز گزارش جامعی ارائه شد.

اسماعیلی در ادامه با اشاره به عملکرد شستا در پرداخت‌های مالی به سازمان تامین اجتماعی گفت: فلسفه ایجاد شستا سرمایه‌گذاری و تامین اعتبار برای مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی بوده است که سودآوری ۱۸هزار میلیاردی در سال مالی اخیر یک اتفاق خوب محسوب می‌شود. ما هم در مجلس شورای اسلامی آماده حمایت قانونی از این روند هستیم و امیدواریم که در نتیجه استمرار این رویکرد علاوه بر بهره‌مندی سهام‌داران، مستمری‌بگیران نیز از برکات تلاش‌های انجام شده بهره‌مند شوند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شستا پول نیوز بازنشستگان سود سهام تامین اجتماعی کمیسیون اجتماعی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۶۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجت الاسلام روانبخش در بازدید از موسسه علوم و تحقیقات اسلامی مرکز نور دیجیتالی کردن کتب اسلامی نقش بسزایی در پیشبرد علم و دانش و نوآوری دانست و افزود: امروز درمیان محققین سراسر کشور و حتی منطقه و بسیاری از کشور‌های جهان کمتر کسی می‌توان یافت که بدون مراجعه به سایت این مرکز تحقیقات خود را به سامان برساند.

وی افزود: یکی از فواید دیجیتالی کردن کتب اسلامی صرفه‌جویی در وقت و جلوگیری از تکرار تحقیقات و تسهیل در مراجعه به به کتب اسلامی است.

منتخب مردم قم در مجلس با بیان اینکه امروز برای مراجعه به ۴۰۰ تفسیر قرآن به راحتی می‌توان از این نرم‌افزار استفاده کرد گفت: ترجمه آیات و تفسیر آیات برای یک محقق کاملاً در دسترس است جامع الاحادیث نیز همانند جامع التفاسیر، روایات مورد درخواست محققین را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

وی افزود: امروز سایت نورمگز عمده مقالات علمی را در اختیار محقق قرار می‌دهد.

دیگر خبرها

  • بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟