Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا از جمله برنامه‌های دولت برای حمایت از ثبات اشتغال و بنگاه‌های اقتصادی بود. «محمد شریعتمداری» وزیر تعاون روز گذشته در سومین نشست «کمیته راهبری اجرای دستورالعمل اعطای تسهیلات ویژه کرونا» که برای بررسی روند اعطای این تسهیلات برای کسب و کارهای آسیب‌دیده برگزار شد تمدید مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات را امری ضروری دانست و گفت که برای ثبت‌نام مراجعان به سامانه کارا و دریافت تسهیلات ویژه کرونایی هر دستگاه باید در ظرف زمانی مشخص به مخاطبان خود اطلاع‌رسانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روز دوشنبه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،«حامد شمس» سخنگوی این وزارتخانه نیز امروز اعلام کرد که با توجه به کندی ثبت نام و مشکلات اجرایی در پرداخت تسهیلات وِیژه کرونایی از کار گروه اقتصادی کرونا در خواست خواهیم کرد تا  تسهیلات را با فرآیند بهتر در اختیار متقاضیان قرار دهند.

وی افزود: قرار بود ۱۳ دستگاه بانک اطلاعاتی زیرمجموعه آسیب‌دیده از کرونا را اعلام کنند، تنها ۹ دستگاه اطلاعات را به در اختیار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ارسال پیامک به مشمولان قرار دادند.

شمس ادامه داد: البته این وزارتخانه نیز به موقع پیامک ارسال نکرده است، بنابراین در فرآیند اجرایی هم از نظر اعلام دستگاه‌ها و از نظر ارسال پیامک با تاخیر مواجه هستیم که درخواست تمدید مهلت ثبت‌نام و پرداخت وام را کارگروه اقتصادی ارائه کردیم و امیدواریم که موافقت شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا تسهیلات بانکی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تسهیلات بانکی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ویروس کرونا تسهیلات بانکی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۶۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه) و در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون صنایع و معادن درباره کلیات و جزئیات لایحه دوفوریتی تمدید مدت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، با تصویب این لایحه به شرح زیر موافقت کردند:

ماده واحده- مهلت اجرای آزمایشی قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۳۹۵/۴/۱۳ از تاریخ اتمام آن مهلت ۱۴۰۲/۴/۱۳ به مدت ۲ سال تمدید می‌شود.

قانون اساسنامه شرکت ملی پست مشتمل بر ۳۴ ماده و ۱۵ تبصره در جلسه مورخ سیزدهم تیرماه یکهزار و سیصد و نود و پنج کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی طبق اصل هشتاد و پنجم (۸۵) قانون اساسی تصویب شد و پس از موافقت مجلس با اجرای آزمایشی آن به مدت پنج سال در تاریخ ۱۳۹۵/۵/۶ به تأیید شورای نگهبان رسید.

کد خبر 6085404 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود
  • همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • علل عدم جذب تسهیلات طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی از این پس پایش می‌شود
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه طی سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد