Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

صفحه ی فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا به جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس و حضور رادوشویچ در درون دروازه ی سرخپوشان واکنش نشان داد. این صفحه ی اینستاگرامی با انتشار عکسی از رادوشویچ نوشت است: «بوژیدار رادوشویچ در فصل نوزدهم لیگ برتر ایران تا به اینجا 9 مرتبه دروازه‌ خود را بسته نگه داشته است! او می تواند جایگزین خوبی به جای بیرانوند باشد؟!»

با جدایی علیرضا بیرانوند و پیوستن این بازیکن به باشگاه آنتورپ بلژیک، حالا بوژیدار رادوشویچ پس از چندفصل حضور در پرسپولیس، می تواند مدعی جدی شماره یک دروازه ی سرخپوشان پایتخت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین زمینه، صفحه ی فارسی AFC نیز به نوعی نظر هواداران پرسپولیس را در خصوص رادوشویچ جویا شده است. باید دید مدیران پرسپولیس برای تعیین جانشین بیرانوند چه چاره ای خواهند اندیشید و رادو سنگربان شماره یک این تیم خواهد بود یا آنها فکر دیگری در سر دارند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بیرانوند پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۶۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار ۵۰۰ میلیون تومانی در پرسپولیس !

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در ابتدای فصل و زمانی که احمد گوهری به عنوان دروازه‌بان دوم از پرسپولیس جدا شد، مدیران این باشگاه به دنبال این بودند که با دروازه‌بان دیگری به توافق برسند تا جایگزین احمد گوهری شود. در این بین گزینه‌های مختلفی مورد بررسی قرار گرفتند که یکی از آنها محمدرضا خالدآبادی دروازه‌بان هوادار بود که برای صدور رضایت‌نامه‌اش باشگاه هوادار ۱۰ میلیارد تومان طلب کرده بود.

در این بین اما گزینه‌های مختلف خارجی و داخلی دیگری هم مورد بررسی باشگاه پرسپولیس قرار گرفتند تا به عنوان دروازه‌بان دوم به خدمت گرفته شوند اما شرایط به گونه‌ای پیش نرفت که قراردادی امضا شود و به همین خاطر پرسپولیس با بیرانوند و امیرضا رفیعی که به عنوان دروازه‌بان رده امید به تیم ملحق شده بود، کار را شروع کرد.

بررسی‌های ایسنا نشان می‌دهد رفیعی در دو سال قبل که به صورت رایگان از نساجی به پرسپولیس پیوست تا در تیم امید این باشگاه بازی کند، قراردادی ۱۰۰ میلیون تومانی منعقد کرد و امسال که رسما به عنوان دروازه‌بان دوم تیم فعالیت می‌کند، قراردادی ۵۰۰ میلیون تومانی بسته است. او در غیاب بیرانوند تا به حال در چهار بازی به میدان رفته که توانسته در هر چهار بازی دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارد.

عملکرد رفیعی نشان می‌دهد، پرسپولیسی‌ها با اتکا به بازیکنان جوان و البته مستعد خود، به جای صرف هزینه‌های کلان چند ده میلیاردی، حالا با ۵۰۰ میلیون تومان دروازه‌بانی مطمئن در اختیار دارند که در غیاب بیرانوند، می‌تواند خیال هواداران را از دروازه تیم راحت کند.

کد خبر 845596 برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • شاهکار ۵۰۰ میلیون تومانی در پرسپولیس !
  • بیرانوند چگونه از ضرر چندمیلیاردی پرسپولیس جلوگیری کرد؟
  • جاودانه شدن جانشین بیرانوند در لیگ برتر
  • رفیعی در تاریخ لیگ جاودانه شد
  • آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند به ترکیب سرخ‌ها
  • رفیعی در انتظار پایان خوش دوران غیبت دروازه بان تیم ملی
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص علیرضا بیرانوند را می‌خواهد
  • اوسمار برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد