Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد آزادسازی سهام عدالت با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مانده دارایی نهایی شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی به نسبت باقی‌مانده مشمولان به روش غیرمستقیم در هر استان، برای کد‌های سهامداری تخصیص یافته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در اطلاعیه روز دوشنبه ستاد آزادسازی سهام عدالت آمده است: در پی اتمام مهلت انتخاب روش مستقیم سهامداری از سوی مشمولان سهام عدالت و براساس اطلاعات دریافتی از سازمان خصوصی سازی، مانده دارایی نهایی شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی به نسبت باقی‌مانده مشمولین به روش غیرمستقیم در هر استان به کد بورسی هر یک از این شرکت‌ها تخصیص یافته و این شرکت‌ها می‌توانند کلیه حقوق سهامداری را نسبت به مانده سهام خود در شرکت‌های سرمایه‌پذیر اعمال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین میزان سرمایه و تعداد سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی و تعداد سهام هر یک از مشمولان سهام عدالت در هر استان که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند، تعیین شده و این مشمولان در صورت داشتن شماره شبای بانکی معتبر و تلفن همراه به نام خود می‌توانند به سایت sahamedalat.ir مراجعه و تعداد سهام خود را مشاهده کنند.

با توجه به اینکه هنوز گشایش نماد این شرکت‌ها در بورس یا فرابورس انجام نشده و قیمت سهام آن‌ها کشف نشده است، لذا شرکت سپرده‌گذاری مرکزی فقط نسبت به اعلام میزان دارایی (تعداد سهام هر مشمول در شرکت سرمایه‌گذاری استان خود) اقدام کرده است.

بعد از کشف قیمت هر سهم شرکت سرمایه‌گذاری استانی در بورس، قیمت و ارزش روز هر سهم و جمع ارزش دارایی هر سهامدار، قابل ملاحظه و مشاهده در همان سایت خواهد بود. برچسب ها: ستاد آزادسازی سهام عدالت ، روش مدیریت غیرمستقیم ، مشمولان ، بورس

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ستاد آزادسازی سهام عدالت روش مدیریت غیرمستقیم مشمولان بورس سرمایه گذاری استانی سرمایه گذاری استان شرکت های سرمایه تعداد سهام سهام عدالت شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۶۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجو و دانشگاه باید دارای هوش و تحلیل سیاسی باشد

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: محیط دانشگاهی باید شاداب‌تر و انعطاف‌پذیرتر باشد؛ آن گونه که رهبری عزیزمان اعلام کردند که دانشجویان باید تحلیل سیاسی داشته باشند و بتوانند در بزنگاه‌ها، نسبت به مسائل مهم جامعه واکنش نشان دهند.   

علیرضا کلانترمهرجردی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با دانشجویان اظهار کرد: مطابق سال‌های گذشته در ایام ماه مبارک رمضان شاهد این دیدار با دانشجویان بودیم، در این فرصت و فرصت ها جهت‌گیری‌های حرکت دانشجویی و تشکل‌های دانشجویی در بیانات رهبری انقلاب اسلامی عنوان می‌شود. 

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی با اشاره به حضور منتخبی از تشکل‌های دانشجویی تصریح کرد: دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در این جلسات به‌صورت بی‌پروا و مستقیم موضوعات مختلفی از قبیل مسائل داخلی و بین‌المللی مطرح می‌کنند، ایجاد فضای نقد برای دانشجویان، نشان می‌دهد که رهبر انقلاب برای دانشجویان ارزش فراوانی قائل هستند. 

وی افزود: امسال باتوجه‌به تحولات منطقه و، مسائل داخلی و تغییرات اجتماعی، دیدار متمایزتر با دیدارهای گذشته بود، در محتوای سخن نمایندگان تشکل‌های دانشجویی با محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی آمادگی خود را برای اعزام به غزه اعلام کردند و صحنه‌های جالبی از نحوه ارتباط و تعامل میان دانشجویان و رهبری را شاهد بودیم. کنش و واکنش های احساسی و عاطفی با زبان و صورتی جدید تر خودنمایی می‌کرد. 

مهرجردی با اشاره به اینکه در این جلسه موضوعات داخلی نیز مطرح شد، عنوان کرد: مشکلات معیشتی مردم و تورم از موضوعات پرتکرار دانشجویان در دیدار با رهبری بود و خوشبختانه با ارائه نقدهای کارشناسانه، فضایی مناسبی برای تعامل شکل‌گرفته بود. این جنس دیدارها می‌تواند بسیار کمک‌کننده برای تشکل‌های دانشجویی باشد تا با استفاده از این تریبون، به شکلی آزاد اندیشانه مسائل و معضلات اجتماعی را مطرح کنند. 

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی با بیان اینکه رهنمودهای مقام معظم رهبری با چاشنی انتقادی تر از تشکل‌های دانشجویی مطرح شد تا بتوانند مسیر خود را در آینده ترسیم کنند، اظهار کرد: انتقاد پدرانه و مشفقانه از سوی معظم له در چندین سال اخیر شاهد بوده ایم و زبان و کنش دانشجو منعکس‌کننده فضای ذهنی و اجتماعی اوست؛ بنابراین دانشجویان باید بپذیرند که نسبت به محیط  خود مسئولیت دارند و انتظار می‌رود که نسبت به محیط دانشگاه و عناصر و مولفه های فرهنگ دانشگاهی حساس باشند. 

وی افزود: محیط دانشگاهی باید شاداب‌تر و انعطاف‌پذیرتر باشد آن گونه که مقام معظم رهبری اعلام کردند که دانشگاه و دانشجویان باید هوش و تحلیل سیاسی داشته باشند و بتوانند در بزنگاه‌ها نسبت به مسائل مهم جامعه واکنش نشان دادند. 

کلانترمهرجردی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مطالبات انقلاب اسلامی شعار عدالت‌گستری آن در جامعه و رسیدگی به مستضعفان بود، اظهار کرد: این شعار پس از پیروزی انقلاب محقق شد و خصوصاً در عرصه اقتصادی شاهد افزایش عدالت نسبت به دوران طاغوت بودیم، باتوجه‌به حجم چالش و مشکلات اقتصادی، قطعاً این عدالت در بخش اقتصادی می‌توانست بهتر باشد و هرچند که این عدالت را در بخش اجتماعی شاهد هستیم و اما کاستی در بخش عدالت اقتصادی باعث افزایش دغدغه مقام معظم رهبری به این موضوع شده است. 

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی با بیان اینکه قطعاً شرایط کشور می‌طلبد که  مسولان توجه ویژه‌ای به دغدغه‌های رهبری داشته باشد، عنوان کرد: خوشبختانه دولت سیزدهم اهتمام فراوانی را در خصوص اقتصاد و عدالت‌گستری داشته؛ اما باید اذعان کرد که نسبت به مطالبه رهبری عقب هستیم و امیدوارم با تلاش و عزم ملی و مشارکت، تمام ظرفیت‌های دولت و حاکمیت نسبت به عدالت‌گستری بیشتر از گذشته اعمال شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همراه اول مالک غول استارت‌آپی ایران می‌شود | دیجی کالا چقدر می ارزد؟
  • آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد
  • راه‌های نجات سرمایه از باتلاق ریسک
  • زمزمه‌های خرید دیجی کالا توسط همراه اول
  • سهام‌داران هیجانی خرید و فروش نکنند
  • کاهش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس/تغییر دامنه نوسان اقدامی موثر بود؟
  • دانشجو و دانشگاه باید دارای هوش و تحلیل سیاسی باشد
  • شرکت سهام عام پروژه بسترسازی برای جذب سرمایه‌های خرد مردمی در توسعه اقتصادی کشور
  • فروردین سود سهام عدالت واریز می‌شود؟
  • کاهش ۲۵ درصدی پرونده‌های مانده نسبت به سال‌های گذشته در البرز