Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرماندار کرمانشاه با اشاره به مصوبه ستاد ساماندهی اجاره‌‌بها گفت: ۱۴۰ پرونده برای مشاوران املاک متخلف در کرمانشاه تشکیل شده‌ است. - اخبار استانها -

فضل‌الله رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: براساس مصوبه ستاد ساماندهی اجاره‌بهای مسکن در 27 خرداد ماه امسال نرخنامه‌های جدید حداکثر 20 درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجبر عنوان کرد: هیچ یک از مشاوران املاک کرمانشاه حق انعقاد قراردادی خارج از این مصوبه را ندارند و با مشاوران املاک متخلف برخورد خواهد شد.

وی درباره ضمانت اجرایی این مصوبه گفت: تاکنون 140 پرونده برای دفاتر املاکی که همکاری نکرده‌اند توسط تعزیرات حکومتی تشکیل شده است و به طور قطع با آن‌ها برخورد می‌شود.

جزئیات جدید از طرح افزایش نرخ مالیات بر خانه‌های خالی / نرخ مسکن و اجاره‌بها کاهش قابل توجهی ‌خواهد یافت‌دولت 2 برابر اجاره ماهانه از خانه‌های خالی مالیات می‌گیردنماینده مجلس:دولت برنامه اقتصادی جامع ندارد/مردم برای اجاره نشینی هم دچار مشکل شده اند

رنجبر با بیان اینکه استاندار، مقامات ارشد استان، دادستان، برخی از مقامات دادگستری و تعزیرات حکومتی پیگیر جدی مصوبات ستاد ساماندهی اجاره‌بهای مسکن هستند بیان کرد: ضمانت اجرایی مصوبات این ستاد با دادستانی است و دستگاه قضا به صورت قانونی با متخلفان برخورد خواهد کرد.

رنجبر افزود: براساس این مصوبه شهر کرمانشاه به چند منطقه تقسیم شده و برای هر منطقه قیمت اجاره تعیین شده است که ارزش ریالی این نرخ نامه بر اساس رهن کامل تعیین شده و در اجاره‌بها از قرار هر 10 میلیون ریال رهن، مبلغ 170 هزار ریال اجاره‌بها از مبلغ کل رهن کسر و محاسبه می‌شود.

وی با بیان اینکه مصوبات این ستاد به هیچ‌وجه سبب گران‌تر شدن مبالغ نرخ اجاره‌بها نمی‌شود و مصوبات این ستاد در جهت کاهش نرخ اجاره‌بها و ملزم کردن بنگاه‌ها به رعایت دستورالعمل‌ها است بیان کرد: وزارت راه و شهرسازی نیز بسته‌های حمایتی برای مستأجران دارد.

انتهای پیام/832/ی

R41380/P/S6,68/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وام مسکن بیشتر بخوانید... لیست تمامی کارتهای مشکوک و اجاره ای به مرکز توسعه تجارت اعلام شد ابلاغ یک مصوبه درباره واگذاری ۹۹ ساله زمین برای احداث واحدهای مسکونی اجاره‌ای وزیر راه در گفت‌وگو با تسنیم: حداکثر سقف قرارداد‌ اجاره در تهران ۲۵درصد و ۷ کلان‌شهر ‌۲۰درصد تعیین شد / هیجانات کاذب‌ بازار مسکن را آرام می‌کنیم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وام مسکن وام مسکن مشاوران املاک اجاره بها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۶۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، زارع نیا افزود: علاوه بر پلمب ۲ واحد متخلف، ۳۹ پرونده تخلف برای واحد‌های صنفی در طبس تشکیل شد.

وی گفت: در ۷۰ گشت مشترک در طرح نظارتی ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان ۳۹ فقره پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طبس با اشاره به همزمانی تعطیلات عید با ماه مبارک رمضان و استقبال زیاد مسافران از شهرستان طبس در تعطیلات عید فطر افزود: از ۱۵ اسفند تا پایان ماه مبارک رمضان طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان با نظارت بازرسان صنعت معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف برگزار شد.

زارع نیا با اشاره به اینکه علاوه بر بازرسی ها، ۷۰ مورد گشت مشترک با اداراه‌های مرتبط برگزار شده است گفت: این میزان گشت مشترک  منجر به ۵۳۷ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و ۳۹ فقره پرونده‌ی تخلف شامل گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نرخنامه و عدم ارائه فاکتور به ارزش بیش از ۹۰میلیون تومان  شد. 

وی افزود: که پرونده‌های تشکیل شده  برای  رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده و دو واحد نیز با حکم تعزیرات حکومتی پلمب شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طبس  گفت: در مدت یاد شده ۲۳ مورد گزارش مردمی به صورت حضوری و یا تلفنی اخذ شده که همگی مورد رسیدگی قرار گرفت و شهروندان می توانند برای  گزارش هر گونه تخلف واحد‌های صنفی با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاوران املاک متخلف زاهدان
  • کوتاه شدن دست دلال‌ها با سامانه خودنویس محقق شد
  • هزینه اضافی به بنگاه ممنوع؛ حق انتخاب با مشتری است سامانه خودنویس یا مشاور املاک؟
  • ورود دادستان شهریار به افزایش نجومی اجاره واحدهای تجاری
  • هشدار دادستان شهریار به اخلال‌گران اجاره املاک
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاورین املاک متخلف زاهدان
  • حل مشکل بیمه مشاوران با اجرای طرح ساماندهی بنگاه‌های املاک
  • ایجاد و احیای ۳۱ هزار شغل در یزد
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی