Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@23:56:03 GMT

کلوپ: بازی متفاوتی با آرسنال خواهیم داشت

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۶۹۸۵

کلوپ: بازی متفاوتی با آرسنال خواهیم داشت

از دست رفتن دو امتیاز در بازی خانگی مقابل برنلی به مذاق یورگن کلوپ خوش نیامده است. کلوپ انتظار نمایشی متفاوت در زمین آرسنال را دارد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دو هفته پیش بود که عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس را کسب کرد. پس از شکست سیتی در زمین چلسی، به خاطر فاصله امتیازی زیاد لیورپول و به فاصله هفت بازی تا پایان فصل، قهرمانی قرمزها مسجل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیورپول که از آن پس چشم به رکوردشکنی ها داشت، دو روز پیش در زمین خود برابر برنلی با تساوی 1-1 متوقف شد تا روند بردهای خانگی اش پاره شود. قرمزها تیم کاملا برتر زمین بودند ولی گلر برنلی با نمایش درخشان خود مانع گلزنی مهاجمان لیورپول شد.

اندی رابرتسون گل اول بازی را برای لیورپول به ثمر رساند ولی خوان رودریگز در ادامه کار را به تساوی کشاند. بازی بعدی لیورپول دو روز دیگر و برابر آرسنال در ورزشگاه امیریتس خواهد بود.

 

 

 

 

یورگن کلوپ در مصاحبه با وبسایت باشگاه لیورپول گفت:« این اولین بار در دوران مربیگری من نیست که دروازه بان یک تیم مانع پیروزی تیمم می شود. نمایش گلر برنلی فوق العاده درخشان بود اما در یکی دو مورد که نیک پاپ توانست سیوهای خوبی داشته باشد، شاید می توانستیم ضربات بهتری روانه دروزاه کنیم هرچند که دو سه واکنش او استثنایی بودند. بازی بسیار خوبی بود. یک بازی فوق العاده در برخی مقاطع، همانطور که انتظارش را از تیم داشتم ولی در پایان ما در را برای حریف باز گذاشتیم و این اتفاق نباید رخ می داد.»

 

کلوپ ادامه داد:« وقتی راهی برای ضربه زدن به حریف پیدا می شود، باید به آن تکیه کنید و از همان طریق سعی در باز کردن دروازه داشته باشید. ما راه های نفوذ خوبی پیدا کردیم ولی در نهایت به جز یک بار دیگر نتوانستیم از شانس های گلزنی مان استفاده کنیم و از بخت بد، به حریف اجازه گلزنی هم دادیم. این خصوصیت بارز برنلی است که از تک موقعیت هایش می تواند به خوبی استفاده کند.

حالا باید به بازی با آرسنال فکر کنیم و خوشحالم که یک روز بیشتر فرصت استراحت داریم. آرسنال دربی را به تاتنهام باخته ولی این یک بازی متفاوت خواهد بود. در یک هفته اخیر، سه بازی انجام داده ایم و جای خوشحالی دارد که این بار یک روز فرصت استراحت بیشتری برای ریکاوری داریم. قطعا دیدار جذابی برابر آرسنال خواهیم داشت.»

 

 

 

یورگن کلوپ (سرمربی) لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یورگن کلوپ سرمربی لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۶۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر متفاوتی از شاهزاده سریال «جومونگ»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،سریال «کلاس فشردۀ عاشقی» محصول سال ۲۰۲۳ یک سریال کمدی عاشقانه دربارۀ ارتباط بین یک زن آشپز و یک مدرس ریاضیات است. در این سریال جونگ کیونگ هو که به خاطر بازی در نقش بزرگسالی «شاهزاده هودونگ» در سریال «پرنسس جامیونگ» (جومونگ ۳) شناخته شده است نقش چوی چی یئول معلم ریاضیات را بازی می‌کند.

245245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898772

دیگر خبرها

  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • تصاویر متفاوتی از شاهزاده سریال «جومونگ»
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد