Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@23:38:57 GMT

برای خرید ویلا باید به چه نکاتی توجه شود!

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۷۰۴۸

برای خرید ویلا باید به چه نکاتی توجه شود!

نکات مهمی که هنگام خرید ویلا یا حتی اجاره ویلا باید به آنها توجه شود را در این مطلب می‌خوانیم.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام ویلا دات آی آر، بیشتر افراد وقتی می‌خواهند یک وعده خوشحال کننده به دوست و آشنا بدهند، معمولا از جملات زیر استفاده می‌کنند:

- هفته دیگه بریم ویلا شمال یه هوایی به کلمون بخوره از این حال و هوا در بیاییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- بعد از اینکه این پروژه رو تموم کردیم حتما باید بریم ویلامون تا خستگیمون بره.

- عزیز من بسه دیگه چقدر کار میکنی، این همه پولو میخوای چیکار، پاشو برو ویلاتون باقیه عمرتو زندگی کن!

- من اگر ماهی یک بار ویلای شمال نرم اصلا برای ماه بعد انرژی برای کار کردن ندارم.

- برای تعطیلات بریم شمال و یه ویلا اجاره کنیم و چند روز توی حال خودمون باشیم.

و خیلی جملات معمول دیگری که شنیده می‌شود ...

که البته با این وضعیت اقتصادی این جمله ها در حال منقرض شدن هستند !!

اگر دقت کنیم تمام این جملات هدف مشترکی دارند ، رسیدن به آرامش و حال خوب که این حس با سفر کردن و حداقل چند روز سپری کردن در یک ویلا یا اقامتگاه مناسب تا حد زیادی محقق می‌شود.

اکنون می‌خواهیم بررسی کنیم ، ویلا باید چه خصوصیاتی داشته باشد تا حس آرامش بوجود بیاید:

۱- دسترسی و موقعیت ویلا

یکی از موارد ابتدایی که خیلی باید به آن دقت کنید و مهم هست انتخاب موقعیت ویلا با توجه به سلیقه و شرایط خودتان هست، چون معمولا وقتی اسم از ویلا آورده می‌شود همه به فکر شمال می‌افتند، و اکثر ویلا ها در مناطق شمالی قرار دارد، موقعیت ویلاها در مناطق شمالی و سایر مناطق به دسته‌های ویلا جنگلی، ویلا ساحلی، ویلا شهرکی، ویلا ییلاقی تقسیم‌بندی میشوند، در انتخاب این موقعیت ها به دسترسی به بازار، راه های اصلی، امکانات تفریحی، درمانی، آموزشی و ... دقت داشته باشید.

۲- آب و هوا

معمولا ویلاها در مناطق خوش آب و هوا و به دور از آلودگی و شلوغی شهر ساخته می‌شوند که اگر به فکر ساخت ویلا و یا خرید ویلا هستید بهتر است شهرهای شمالی رو انتخاب کنید و یا در حومه شهر های بزرگ و در مناطق ییلاقی اون شهرها به دنبال ساخت و یا خرید ویلا مد نظر خودتان باشید.

۳- منظره ویلا

یکی از فاکتورهای مهم منظره ویلا هست، جنگل، کوه، رودخانه، دریا، باغ، زمین کشاورزی و ... از جمله منظره هایی هستند که موقع خرید ویلا میشود بررسی کرد.

۴- اطراف ویلا طبیعتی جذاب داشته باشد

هر چقدر هم محیط داخلی ویلا خوب باشد، باز هم برای پیاده‌روی و ورزش و ... به خارج از ویلا می‌رویم و محیطی تازه را تجربه می‌کنیم، که در هنگام خرید ویلا به این که فضای مناسبی در اطراف ویلا برای انجام این کارها وجود داشته باشد دقت کنید.

۵- ایجاد فضای سبز و دنج در ویلا

برای ایجاد فضای سبز خلاقیت‌های زیادی می‌شود به کار برد تا بشود محیطی دنج برای وقت گذراندن‌های خانوادگی ایجاد کرد، مثل استفاده از آلاچیق و باغچه های پر از گل های رنگارنگ و استفاده از درختچه های زینتی فضای باز

۶- ایجاد باغ مرکبات در ویلا

بعد از خرید ویلا بهتر است در حیاط ویلا چند درخت میوه هم وجود داشته باشد، چون میوه‌ای که توسط خود فرد از درخت چیده میشود لذت خاصی دارد!

برای اینکه بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید باید در محلی به دنبال ویلا بگردید که ویلا های متنوع از تمام شهر ها داشته باشد، سایت vila.ir محل مناسبی برای یافتن مورد دلخواه‌تان است

که در این سایت سعی شده است علاوه بر تصاویر ویلا، ویدیو ویلا هم قرار داده شود تا کاربر بتواند بررسی دقیق‌تری داشته باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سایت vila اجاره ویلا خرید ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید

فرماندار شهرستان خوروبیابانک گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از شامگاه امروز و ادامه‌دار بودن آن، لازم است مردم از مراجعه به مناطق سیل خیز و مسیر سیلاب‌ها اکیداً خودداری کنند.

احمد رضا طحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در نائین اظهار کرد: وقوع بارندگی شدید موجب آب‌گرفتگی و وقوع سیلاب در بسیاری از مناطق شهری، روستایی و کوهستانی شهرستان خوروبیابانک شده است که پس از اعلام هشدارهای هواشناسی طی چند روز گذشته تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران در آماده باش کامل هستند.

وی ادامه داد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از شامگاه امروز و ادامه‌دار بودن آن، لازم است مردم از مراجعه به مناطق سیل خیز و مسیر سیلاب‌ها اکیداً خودداری کنند.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک افزود: با صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و بارش رگباری باران طی هفته جاری همراه با آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب و فعالیت رودخانه‌های فصلی، مردم به توصیه‌ها و هشدارهای هواشناسی توجه کنند.

کد خبر 747365

دیگر خبرها

  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • راهنمای خرید چرخ خیاطی (8 نکته‌ای که باید بدانید)
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید
  • هنگام خرید ورق آلومینیوم کامپوزیت به چه نکاتی توجه کنیم؟
  • نکاتی که باید در مورد کلسترول بدانید/ اینفوگرافیک
  • کاهش وزن ناگهانی سبب این بیماری می‌شود
  • کاهش وزن سریع چه بلایی سرتان می‌آورد
  • کولر گازی برای کدام مناطق، قبوض نجومی برق را همراه دارد