Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرزین رضاعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های استان کردستان، اظهار کرد: در حال حاضر ۳۲۱ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کردستان بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان سنندج دارای بیشترین بیمار مبتلا به کرونا است، عنوان کرد: هم‌اکنون در بیمارستان توحید سنندج ۱۲۹ نفر، بعثت سنندج هفت نفر و کوثر سنندج ۳۷ نفر بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: در حال حاضر در امام خمینی (ره) سقز ۲۷ نفر، بوعلی مریوان سه نفر، فجر مریوان ۳۸ نفر، شهید بهشتی قروه ۱۵ نفر، امام حسین (ع) بیجار ۱۳ نفر، بیمارستان سینای کامیاران ۱۴ نفر، امام خمینی (ره) دیواندره هشت نفر، رازی بانه ۱۹ نفر، شهدای دهگلان ۶ نفر و صلاح‌الدین بانه ۲ نفر و شهید چمران سروآباد سه نفر بستری هستند.

وی با اشاره به روند شناسایی بیماران جدید کرونایی در استان کردستان تا ظهر امروز شنبه، عنوان کرد: ۱۱۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته تاکنون در استان کردستان شناسایی شده اند.

رضاعی به وضعیت بیماران بدحال در بیمارستان‌های سطح استان کردستان اشاره کرد و یادآور شد: هم اکنون ۸۰ نفر بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه (آی. سی.یو) بستری هستند.

وی از مرگ ۲ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در استان کردستان از ابتدا تاکنون را ۳۵۵ نفر عنوان کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: تا ظهر امروز ۷۰ نفر در سقز، ۱۱۷ نفر در سنندج، ۲۷ نفر در قروه، ۲۹ نفر در بانه، ۱۹ نفر در مریوان، ۲۵ نفر در بیجار، ۳۴ نفر در کامیاران، ۲۴ نفر در دیواندره و ۱۰ نفر در دهگلان جان خود را از دست داده اند.

وی با اشاره به نظارت دانشگاه علوم پزشکی بر دفن افراد فوت شده به‌دلیل ابتلاء به ویروس کرونا، بیان کرد: همه موارد به‌صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل‌های مرتبط دفن شده‌اند.

رضاعی خطاب به مردم استان کردستان گفت: همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینه را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنید در غیر این‌صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 4973147

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی کردستان ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا گرگان قزوین ستاد مقابله با کرونا شهرکرد ایلام حجاب و عفاف بیرجند خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان استانداری سمنان بیمار مبتلا به کرونا استان کردستان بستری هستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه عربستان بستری شد

 تلویزیون رسمی عربستان، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که «ملک سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه این کشور در بیمارستان تخصصی «ملک فیصل» در شهر جده بستری شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از «عربی ۲۱»، دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • هدف گذاری آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۳۰۰ هزار نفر در کشور
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • مضرات خوردن زیاد هندوانه
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران