Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: پلیس استان برای تکمیل کادر روانشناسی و مشاوره خود در مقطع افسری نیروی مرد جذب می کند.

 "سرهنگ علی جان وارستگی" افزود: معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف تکمیل نیروی انسانی در دوایر مددکاری اجتماعی کلانتری ها برای ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره، در نظر دارد از بین جوانان مؤمن و متخصص مرد که دارای شرایط عمومی استخدام و همچنین مدرک تحصیلی لیسانس در رشته های روانشناسی (کلیه گرایش ها به جز روانشناسی صنعتی)، مشاوره و راهنمایی، مطالعات خانواده و مددکاری اجتماعی هستند، نیرو استخدام می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: حداقل معدل داوطلبان نمره ۱۵ و حداکثر سن ۲۶ سال و میزان قد ۱۷۰ سانتیمتر است.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: داوطلبان واجد شرایط می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۱۸۲۵۴۵۲-۰۷۴ تماس بگیرند و یا به مرکز مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی واقع در یاسوج- خیابان جمهوری- جنب بانک قوامین مراجعه کنند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد نیروی انتظامی استخدام کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت عمل و برخورد بدون مماشات پلیس با مجرمان عامل بازدارندگی است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد آقامیری پیش از ظهر چهارشنبه در بازدید از قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی قم ضمن تقدیر از مجاهدت‌های نیروی انتظامی اظهار کرد: این ارگان به تعبیر مقام معظم رهبری عامل اقتدار و آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار قم بیان کرد: بنابر آمار اعلام شده حدود هفت نفر در آخرین روز چهارشنبه سال ۱۴۰۱ جان باختند ولی این رقم با تدابیر نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۲ به صفر رسید ضمن اینکه این مجموعه از بهترین دستگاه‌های دولتی و اجرایی استان قم می‌باشد.

وی ابراز کرد: کاهش شاخص سرقت در استان قم و ترقی به رتبه دوم کشوری از دستاورهای فرماندهی انتظامی استان محسوب می‌شود که این موضوع حقیقتاً مایه مباهات ماست.

آقامیری با ابراز امیدواری از تشکیل کمیسیون جلوگیری از شیوع نزاع و درگیری در استان طی آخرین ماه‌های سال ۱۴۰۲، اذعان کرد: با تشکیل این کمیسیون امیدواریم که آمار تخلفات و جرم‌ها کاهش پیدا کند.

استاندار قم خاطرنشان کرد: موضوع ترویج عفاف و حجاب در قالب برنامه جهاد فرهنگی با جدیت در حال پیگیری است و سعی داریم تا قم به شهر نمونه در کشور تبدیل شود.

کد خبر 6063694

دیگر خبرها

  • گشت پلیس اصفهان دستبند طلای یک میلیاردی را به صاحب آن بازگرداند
  • اجرای طرح تئاتر درمانی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط مرکز مشاوره پلیس اصفهان
  • فرماندهی انتظامی همدان در تمامی حوزه‌ها کارنامه درخشانی دارد
  • فرماندهی انتظامی استان در تمامی حوزه های امنیتی، انتظامی و ترافیکی کارنامه درخشانی دارد
  • مأمور پلیس اصفهان دستبند ۱۰۰ میلیون تومانی را به صاحبش بازگرداند
  • سرعت عمل و برخورد بدون مماشات پلیس با مجرمان عامل بازدارندگی است
  • طرح ویژه جهاد فرهنگی برای پایتخت فرهنگی جهان تشیع
  • چاپ سه‌کتاب روانشناسی رسانه اجتماعی، هنر و شطرنج توسط دو ناشر
  • اشتغال به کار ۹۱۴ زندانی کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته
  • افزایش ۲۵ درصدی دستگیری سارق در پیرانشهر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳