Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-20@13:35:32 GMT

احتمال لغو دیدار پرسپولیس و فولاد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۷۱۴۸

احتمال لغو دیدار پرسپولیس و فولاد

  رویداد۲۴ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان باید طبق برنامه از ساعت ۲۱ پنجشنبه شب در ورزشگاه آزادی و در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به مصاف هم بروند.

این درحالی است که باشگاه فولاد خوزستان به دلیل ابتلای بالای ۲۵ درصد از بازیکنان و عوامل تیمش به ویروس کرونا، در دو هفته قبلی مسابقات به میدان نرفته و حالا این موضوع دیدارش مقابل صدرنشین لیگ را هم تحت‌الشعاع قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید: بازگشت جلال حسینی به ترکیب اصلی پرسپولیسفولادی‌ها به تازگی یک بار دیگر با حضور نماینده فدراسیون تست کرونا داده‌اند که دوباره تعداد افراد مثبت‌شان با احتساب ۴۹ نفر اعضای کل تیم، به بالای ۲۵ درصد رسیده است.

البته قرار است این تیم یک مرحله دیگر هم تست بدهد تا کاملاً وضعیت سرخپوشان به طور کامل مشخص شود، ولی چنانچه در تست دوم نیز این تعداد کرونایی فولاد تأیید شود باید منتظر لغو یک بازی دیگر در هفته بیست‌وپنجم باشیم.

پیش از این نتایج تست‌های مثبت باشگاه فولاد در راستی‌آزمایی ایفمارک مورد تأیید قرار گرفته بود. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، پرسپولیس ، فولاد خوزستان سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پرسپولیس فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir

سامانه بلیت فروشی بازی تراکتور و نساجی به نشانی footballeticket.ir آغاز به کار کرد، قیمت بلیت دیدار تراکتور و نساجی در سامانه فوتبال‌تیکت مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور و نساجی در چارچوب دیدار هفته بیست‌وچهارم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۶:۳۰ _جمعه سی‌ویکم فروردین_ در ورزشگاه وطنی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار تراکتور و نساجی سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی فوتبال‌تیکت دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی تراکتور و نساجی

ده هزار تومان

سامانه خرید بلیط تراکتور و نساجی

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار تراکتور و نساجی را دارند، می‌توانند از طریق سامانه footballeticket.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 744992

دیگر خبرها

  • برنامه ۶ بازی پایانی پرسپولیس و استقلال و فانوس به‌دستان لیگ
  • نویدکیا به هیچکس باج نمی‌دهد (عکس)
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری مس رفسنجان در زمین فولاد خوزستان
  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس/ تراکتور پس از تغییرات
  • گل‌گهر ۲-۲ استقلال خوزستان؛ جنون فوتبالی در سیرجان، کامبک پس از پایان ۹۰ دقیقه!
  • نفت‌آبادان - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز در کرمان
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • دیدار پرسپولیس و نفت؛ ماموریت‌ متفاوت برای قهرمانی و بقا
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir