Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد سعادتمند گفت: حتی معجزه هم نمی تواند ظرف ۳ ماه صورت گیرد .

مدیرعامل باشگاه استقلال ادعاهای برخی افراد در خصوص دخالت دیگران در باشگاه استقلال را قویا تکذیب کرد.

به گزارش طرفداری، احمد سعادتمند در این باره به سایت باشگاه استقلال گفت:

من نمی دانم مبنای این ادعاها چیست ولی ما در انتخاب، مذاکره و عقد قرارداد با اسپانسرها  و کلیه موارد با هماهنگی هیات مدیره اختیار تام داریم و تا امروز هم هیچ موردی وجود نداشته که بخواهیم قرارداد ببندیم و اقداماتی مثبت برای باشگاه انجام دهیم و کسی مانع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:

همه می دانند در چه زمان و موقعیتی به استقلال آمده ام که شاید کمتر کسی می توانست در این برهه مدیریت باشگاه استقلال با دنیایی از بدهی های ارزی و ریالی و مشکلات حقوقی و فنی بپذیرد .اینکه بیرون گود باشیم و ادعا کنیم کار سختی نیست با آگاهی کامل آمده ام و به تمامی مشکلات واقف هستم چندین بحران بزرگ را در کوتاهترین زمان ممکن و در بدترین شرایط اقتصادی و بروز ویروس کرونا برطرف و حل و فصل کردیم اقدامات بسیار خوبی را انجام و اقدامات بی سابقه ای در دست اجرا و برنامه جامع و کامل ۳ ساله داریم و اگر دلسوزان مدعی اجازه دهند مورد به مورد در زمان خودش عملیاتی خواهد شد .

مدیرعامل استقلال می گوید نمی شود انتظار داشت او مشکلات این باشگاه را خیلی زود حل کند:

آیا این دلسوزان انتظار دارند ظرف مدت سه ماه تمامی مشکلات آن هم مشکلاتی چون قراردادهای نجومی بی فایده کارشناسی نشده  که متاسفانه دست نامحرمان هم در آن ها دیده می‌شود و میلیارد ها تومان پول بیت المال این  مملکت را هدف قرار داده برطرف نماییم چرا طی سالیان متمادی این اتفاق نیافتاده حال که تیم و بچه های با غیرت آن در شرایط کرونا با همه وجود تلاش می کنند و یکی دو تا عزل و نصب بهانه ای شده برای سرکوب باشگاه بزرگ و اعلام و اظهار نظر عزیزان باید اعلام کنم هدفمند تر از گذشته با عزمی جزم و اراده ای مصمم با کمک هواداران باشگاهی رویایی خواهیم ساخت هواداران برای فصل بعد خواهند دید شادی را به این صاحبان اصلی بر می گردانیم افتخارات دیگر را به تالار بی شمار افتخارات پر طرفدارترین تیم در آسیا و پر آوازه ترین باشگاه ایرانی قاره کهن  اضافه خواهیم کرد .

سعادتمند در پایان گفت:

ضمن ارج نهادن به تمامی نظرات منتقدان و دلسوزان واقعی استقلال از سایر عزیزان هم می خوام به باشگاه خودشان وقت بدهند حتی معجزه هم نمی تواند ظرف ۳ ماه صورت گیرد .

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواجه‌گیری: رابطه خوبی با نکونام دارم

سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نصرالله خواجه‌گیری راجع‌به اینکه چرا ورزشگاه امام خمینی اراک را بعد از دیدار استقلال مقابل آلومینیوم با ناراحتی ترک کرد، گفت: هفته قبل من محروم بودم. نماینده فدراسیون که نماینده بازی بود تأکید داشت که سمت رختکن تیم نروم. در بازی سپاهان با استقلال که در همین ورزشگاه آزادی بود، به این علت که سرپرست سپاهان محروم بود، او را جریمه سنگین کردند. من قول دادم که به رختکن نروم. 

وی افزود: رختکن ما در اراک به میکسدزون ورزشگاه اشراف داشت و قول دادم تا آخر بازی به سمت رختکن نروم.

سرپرست تیم استقلال در مورد اینکه چرا همراه کاروان این تیم از ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک خارج نشد، تصریح کرد: چرا با تیم نرفتم؟ به همراه تیم هم به اراک رفتم.

خواجه‌گیری درباره اینکه چرا بعد از بازی آلومینیوم اراک چند جلسه در تمرینات استقلال غایب بود، گفت: سر تمرین هم کامل و در کل هفته حضور داشتم.

وی درباره رابطه با جواد نکونام، عنوان کرد: رابطه‌ام با نکونام خوب است.

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: هر چه مشکلات کم شود مطمئناً کار تیم به جلو می‌رود. امیدوارم این مشکلات حل شود و تیم با قدرت به سمت قهرمانی برود.

خواجه‌گیری درباره اینکه باشگاه استقلال چه مشکلاتی دارد، تأکید کرد:  مشکلات مالی است و اگر بحث مالکیت حل شود، اکثر مشکلات مالی تیم هم حل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بادامکی: فشار مجازی استقلال بی سابقه بوده است
  • سرپرست استقلال: مشکل تیم ما مالی است
  • خواجه‌گیری: رابطه خوبی با نکونام دارم
  • ساده‌ترین راه برای حفظ سلامتی چیست؟
  • برای حفظ سلامت بهتر است پیاده روی کنید
  • اعلام زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و شمس آذر
  • فیلم| زمان اعلام نام خریداران پرسپولیس و استقلال مشخص شد
  • آخرین جزئیات درباره مالکیت دو تیم پرطرفدار | زمان اعلام نام خریداران پرسپولیس و استقلال مشخص شد + فیلم
  • باشگاه استقلال به دنبال دستگیری مدیرعامل اسپانسر جنجالی
  • حکم جلب اسپانسر استقلال صادر شد!