Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-23@05:57:20 GMT

پسر بچه کرجی زنده زیر آوار دفن شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۷۱۹۵

پسر بچه کرجی زنده زیر آوار دفن شد

به گزارش صدای ایران از رکنا، سرهنگ سید مجید فیض جعفری، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت یک پسر بچه ۵ ساله در بیمارستان شریعتی کرج، بلافاصله ماموران کلانتری به محل حادثه اعزام شدند.

مرگ دردناک کودک 5 ساله در کرج
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان افزود: با حضور ماموران مشخص شد، کودکی ۵ ساله در منطقه ولدآباد کرج در حال بازی در یک چهار دیواری کاهگلی بوده که به دلیل نامعلومی یکی از دیوار‌ها ریزش کرده و پسر بچه در زیر آن مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ فیض جعفری گفت: با انتقال این کودک به مراکز درمانی مشخص می‌شود که نامبرده به دلیل شدت صدمات وارده قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

او افزود: نظارت بر رفتار و حرکات کودکان و نونهالان تا حد زیادی می‌تواند از وقوع حوادث تلخ این چنین پیشگیری کند

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ریزش آوار صدای ایران فوت پسر بچه زنده به گور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به وقوع چند فقره سرقت محتویان داخل خودرو در این شهرستان گفت: بررسی این موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.


سرهنگ غلامرضا براتی افزود:این سارق در ساعات خلوت با پرسه زنی در سطح شهر اقدام به تخریب قفل صندوق عقب خودرو‌های پارک شده در محلات کرده و اموال داخل آنها را سرقت می‌کرد.


وی افزود: ماموران کلانتری حین گشت زنی فعال متهم را حین سرقت از یک دستگاه خودرو سواری دستگیر کردند.

سرهنگ براتی افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات اولیه انجام شده علاوه بر بزه ارتکابی به ۳ فقره سرقت اموال و محتویات داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • عمل جراحی موفقیت‌آمیز خونریزی مغزی کودک ۹ ساله در بیمارستان رازی سراوان
  • کشف محموله میلیاردی چوب‌ قاچاق در شاهرود
  • ۷۲ درصد از قربانیان غزه کودک و زن هستند | ۷۰۰۰ نفر زیر آوار هستند
  • کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در بهبهان
  • ۷۲ درصد از قربانیان فلسطینی کودک و زن هستند/ ۷۰۰۰ نفر زیر آوار هستند
  • ۷۲ درصد از قربانیان غزه کودک و زن هستند/ ۷۰۰۰ نفر زیر آوار هستند
  • ۷۲ درصد از قربانیان کودک و زن هستند/ ۷۰۰۰ نفر زیر آوار هستند