Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه استقلال ادعاهای برخی افراد در خصوص دخالت دیگران در باشگاه استقلال را قویا تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه استقلال، احمد سعادتمند در خصوص اظهارات بی مورد برخی افراد گفت: من نمی‌دانم مبنای این ادعاها چیست ولی ما در انتخاب، مذاکره و عقد قرارداد با اسپانسرها و کلیه موارد با هماهنگی هیات مدیره اختیار تام داریم و تا امروز هم هیچ موردی وجود نداشته که بخواهیم قرارداد ببندیم و اقداماتی مثبت برای باشگاه انجام دهیم و کسی مانع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: همه می دانند در چه زمان و موقعیتی به استقلال آمده ام که شاید کمتر کسی می توانست در این برهه مدیریت باشگاه استقلال با دنیایی از بدهی‌های ارزی و ریالی و مشکلات حقوقی و فنی بپذیرد. با آگاهی کامل آمده ام و به تمامی مشکلات واقف هستم. چندین بحران بزرگ را در کوتاهترین زمان ممکن و در بدترین شرایط اقتصادی و بروز ویروس کرونا برطرف و حل و فصل کردیم. اقدامات بسیار خوبی را انجام دادیم و اقدامات بی سابقه ای در دست اجرا و برنامه جامع و کامل سه ساله داریم و اگر دلسوزان مدعی اجازه دهند مورد به مورد در زمان خودشان عملیاتی خواهد شد.

سعادتمند افزود: آیا این دلسوزان انتظار دارند که ظرف مدت سه ماه تمام مشکلات آن هم مشکلاتی چون قراردادهای نجومی بی فایده کارشناسی نشده که متاسفانه دست نامحرمان هم در آن ها دیده می‌شود و میلیارد ها تومان پول بیت المال این  مملکت را هدف قرار داده برطرف کنیم؟ چرا طی سالیان متمادی این اتفاق نیفتاده؟ حال که تیم و بچه های با غیرت آن در شرایط کرونا با همه وجود تلاش می کنند چند عزل و نصب بهانه ای شده برای سرکوب باشگاه بزرگ و اعلام و اظهار نظر عزیزان. باید اعلام کنم هدفمندتر از گذشته با عزمی جزم و اراده ای مصمم با کمک هواداران باشگاهی رویایی خواهیم ساخت.

مدیرعامل استقلال در پایان گفت: هواداران برای فصل بعد خواهند دید شادی را به این صاحبان اصلی بر می گردانیم افتخارات دیگر را به تالار بی شمار افتخارات پر طرفدارترین تیم در آسیا و پر آوازه ترین باشگاه ایرانی قاره کهن اضافه خواهیم کرد. ضمن ارج نهادن به تمامی نظرات منتقدان و دلسوزان واقعی استقلال از سایر عزیزان هم می خوام به باشگاه خودشان وقت بدهند .حتی معجزه هم نمی تواند ظرف سه ماه صورت گیرد. با آرزوی سلامتی برای تمامی اعضای باشگاه بزرگ استقلال و هواداران دلسوز و متعصب آبی دل.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران احمد سعادتمند استقلال تهران باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس پلیس پایتخت به مناسبت روز ارتش

سرتیپ دوم پاسدار محمدیان، رئیس پلیس پایتخت به مناسبت فرارسیدن روز ارتش، طی پیامی این روز را به تمامی کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران، تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتشیان، نماد رشادت و مردانگی هستند، آنان بی ریا، بی حاشیه و بدون هیچ چشمداشتی همیشه و همه جا برای دفاع از میهن و ملت آماده اند، ارتشیان غیور با استواری و اعتماد به خدا و ملت شریف ایران، به خدمت صادقانه مشغولند و با قدرت از کیان جمهوری اسلامی ایران، دفاع می‌کنند.

۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور یکی از رخداد‌های مهم، ماندگار و الهام بخش در تاریخ انقلاب اسلامی است و آنچه امروز به آن می‌بالیم، مرهون حماسه آفرینی و پایمردی شجاعانی است که در هشت سال دفاع مقدس شگفتی آفریدند و سربلندی را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

اینجانب، به نوبه خود، ضمن تبریک این روز به تمامی رهروان ولایت و امامت و حافظان پرتوان نیرو‌های مسلح خصوصا ارتشیان غیور، امیدوارم در سایه زعامت رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به خدمتگذاری ملت شریف ایران مفتخر باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • سهرابیان: ۱۲ روز دیگر خوب می‌شوم/ با همه چیز می‌جنگیم تا قهرمان شویم+فیلم
  • چشمی: تغییری در شرایط استقلال رخ نداد/ کارمان را سخت کردیم
  • صادقی: آقای درویش برای شما زشت است!
  • دفاع موشکی ایران در برابر اسرائیل ابهت امت اسلامی را به رخ جهانیان کشاند/مسئولان مشکلات معیشتی مردم را حل کنند
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • استانداردسازی راه‌ها در سیستان و بلوچستان با جدیت و سرعت پیگیری شود
  • زمان دیپلماسی است، نه جنگ/ فضا را سرد کنید؛ گرم نکنید
  • وحشت از حذف دوباره؛ هواداران استقلال همچنان نگران هستند!
  • پیام تبریک رئیس پلیس پایتخت به مناسبت روز ارتش