Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@03:26:32 GMT

دهاقان با فرسودگی فضاهای آموزشی روبه رو است

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۷۲۸۱

دهاقان با فرسودگی فضاهای آموزشی روبه رو است

مدیر آموزش پرورش شهرستان دهاقان از کمبود و فرسودگی فضاهای آموزشی در شهرستان دهاقان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، رجب فرهمندیان بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دهاقان با تقدیر از زحمات معلمان و مدیران در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ اظهار داشت: معلمان و مدیران در سال تحصیلی اخیر با وجود کرونا و تعطیلی مدارس، با تمام وجود برای تعالی علمی و فرهنگی دانش‌آموزان شهرستان تلاش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهاقان با بیان گزارشی از روند احداث، نوسازی و بهسازی فضاهای آموزشی شهرستان دهاقان در سال‌های اخیر عنوان کرد: تاکنون بیش از ۱۸ پروژه احداث و بهسازی مدارس و فضای‌های آموزشی را شروع کرده‌ایم و به زودی چند پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به این‌که در سال‌های اخیر چند پروژه به بهره‌برداری رسیده است، بیان کرد: در سال جاری و سال‌های آتی نیز چند پروژه دیگر به بهره برداری خواهد رسید؛ اما باید دانست که با وجود اینکه در احداث مدارس نوساز به نوعی رکورد زده‌ایم، اما همچنان شهرستان دهاقان با کمبود و فرسودگی فضاهای آموزشی مواجه است.

فرهمندیان دو عامل افزایش جمعیت دانش‌آموزان و فرسوده بودن مدارس را از مهم‌ترین علل نیاز منطقه به مدارس نوساز عنوان کرد و گفت: در برخی مدارس با کمبود فضای آموزشی و یا فرسودگی ساختمان روبه رو هستیم.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهاقان بیان کرد: برخی نقاط شهرستان بدون مدرسه بوده و این امر توزیع دانش‌آموزان در واحدهای آموزشی را با مشکل مواجه ساخته است و به همین دلیل باید در شهرستان دهاقان مدارس جدیدی تأسیس کرد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدارس فرسوده کمبود فضای آموزشی شورای آموزش و پرورش پرورش شهرستان فضاهای آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،آموزش و پرورش فهرج طی اطلاعیه ای اعلام کرد: بنا به اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان با توجه به تدام بارش و آب گرفتگی معابر و به جهت حفظ سلامتی دانش آموزان مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان فهرج امروز ۲۹ فروردین ماه نیز تعطیل می باشد.

همچنین مدارس شهرستان نرماشیر نیز امروزتعطیل شد.

روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان بم هم اعلام کرد تمام مدارس شهرستان بم امروزتعطیل می باشد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رابر، با توجه به هشدار وضعیت قرمز سازمان هواشناسی و با توجه به تداوم بارش باران و احتمال جاری شدن سیل با اعلام ستاد بحران شهرستان رابر برای حفظ سلامت دانش آموزان و همه همکاران، تمامی مدارس و مراکز پیش‌دبستانی شهرستان رابر در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه تعطیل اعلام می گردد.

باران مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهرستان بافت را هم تعطیل کرد.

آموزش به صورت غیر حضوری ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۰ هزار مترمربعی فضاهای ورزشی مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم
  • آغاز اجر‌ای طرح اتصال مدارس خوی به شبکه فیبر نوری 
  • سرانه وخیم آموزش و پرورش اردبیل جبران شود
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس؛ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • قانون اصلاح قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی منتشر شد
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس/ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان