Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: از امروز تا پنج‌شنبه هفته جاری شاهد رگبارهای پراکنده و وزش باد در آسمان مازندران هستیم.

احمد اسدی امروز درباره پبش‌بینی وضعیت جوی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از امروز تا پنج‌شنبه شاهد رگبار ورعدوبرق پراکنده و وزش باد( به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب ) در سطح استان به‌ویژه دامنه‌ها و ارتفاعات استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی افزود: باتوجه به این هشدار احتمال وقوع سیلاب‌های محلی ناگهانی در دره‌ها ومسیل‌های استان و احتمال آب‌گرفتگی معابر استان وجود دارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز و فردا در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبارهایی اتفاق می‌افتد که نسبت به روز گذشته از شدت کمتری برخوردار است.

اسدی بیان کرد: روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه انتظار داریم شرایط برای رگبارهای پراکنده فراهم شود.

وی تصریح کرد: باتوجه به احتمال وقوع سیلاب‌های محلی ناگهانی در دره‌ها ومسیل‌های استان،  اجتناب از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل ها و احتیاط در صعود به کوهستان مورد تاکید است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اظهار کرد: باتوجه به تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی،  از روز جمعه هم انتظار داریم از میزان ناپایداری آسمان کاسته شود.

اسدی درباره وضعیت دمای هولی مازندران، یادآور شد: امروز و فردا افزایش نسبی دمای هوا را داریم و روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه انتظار داریم از شدت گرمای هوا کمی کاسته شود.

وی در پایان گفت: دریای مازندران امروز و فردا به‌صورت موج کوتاه،  چهارشنبه شب افزایش موج و روزهای پنج‌شنبه  و جمعه به‌صورت مواج و طوفانی بوده و برای شنا مناسب نیست.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران وضعیت جوی مازندران پنج شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش باران در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بنا بر بررسی نقشه‌های هواشناسی سامانه بارشی تا اواسط فردا چهارشنبه فعال است  و احتمال رگبار‌های پراکنده در مناطق شمال و شمال شرق استان پیش بینی می‌شود.

محمد سبزه زاری افزود: همچنین در این مدت احتمال وقوع تندباد‌های شدید تا متوسط  همراه با  تندباد‌های لحظه‌ای  در جنوب و مرکز استان نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه  از اواسط چهارشنبه  با جنوبی شدن جریانات  افزایش رطوبت در نوارجنوبی و مرکز استان پیش بینی می‌شود، اظهار کرد: در این مدت شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.

در ۲۴ ساعت گذشته امیدیه با ۳۸ درجه و ایذه با ۱۱.۲ درجه سانتی گراد بیشترین و کمترین دما در استان را داشته اند.

همچنین در این مدت بیشینه و کمینه دمای اهواز ۳۴.۷ و ۲۱ درجه سانتی گراد ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • روزهای گرم اردیبهشتی در آسمان مازندران
  • تداوم بارش‌ها و رگبارهای بهاری در یزد تا فردا
  • آسمان مازندران امروز ابری و باران پراکنده
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران
  • تداوم بارندگی در استان سمنان+ فیلم
  • تداوم بارش‌ها در استان مرکزی
  • پیش‌بینی وقوع تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک محلی در خوزستان
  • تداوم بارندگی در سمنان
  • تداوم بارش باران در خوزستان