Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@13:02:07 GMT

سومین مرحله قرعه کشی ایران خودرو برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۷۳۹۳

سومین مرحله قرعه کشی ایران خودرو برگزار شد

سومین مرحله قرعه کشی ایران خودرو برای ۱۰ محصول از جمله k۱۳۲ برگزار شد.

به گزارش ایمنا، مرحله سوم قرعه کشی ایران خودرو با حضور نهادهای نظارتی در سالن همایش‌های ساپکو انجام شد.

در این مرحله که ۷۰۰ هزار نفر ثبت نام کردند ۱۰ محصول عرضه شد. افزون بر محصول جدید پروژه K ۱۳۲ که به زودی نام آن اعلام خواهد شد، دناپلاس اتوماتیک، پژو ۲۰۷ دستی، پژو پارس ال.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایکس، دنا معمولی، رانا پلاس، سورن ای. ال. ایکس، پژو ۲۰۶ تیپ دو و سمند ال. ایکس بنزینی در سبد پیش فروش تیرماه ایران خودرو قرار دارد.

ظرفیت ارائه خودرو ۳۵ هزار و ۶۰۰ دستگاه است که ۲۰ درصد رزرو هم اعلام شده است. زمان تحویل از شهریور سال آینده تا آبان خواهد بود.

کد خبر 433544

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ایران خودرو قرعه کشی خودرو ۹۹ محصولات جدید ایران خودرو k132 ساپکو اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد

به گزارش "ورزش‌ سه"، آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا دقایقی پیش به پایان رسید و در حالی که ازبکستان با نتیجه عجیب یک بر صفر در حال شکست از ویتنام بود، در دقایق پایانی توانست به بازی برگردد و سپس در ثانیه‌های پایانی حساب کار را به سود خودش عوض کرد تا آخرین تیم راه یافته به مرحله یک نیمه نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیای 2024 لقب بگیرد.
تیم ملی ایران ساعاتی پیش توانسته بود با پیروزی مقتدرانه برابر قرقیزستان به مرحله نیمه نهایی برسد و با این وصف یکی از دیدارهای نیمه نهایی میان ازبکستان و ایران برگزار می‌شود. همچنین دیگر دیدار نیمه نهایی میان دو کشور تایلند و تاجیکستان برگزار خواهد شد.
گفتنی است با صعود ازبکستان به مرحله نیمه نهایی 4 سهمیه آسیا در جام جهانی ازبکستان که قرار است چند ماه دیگر برگزار شود، مشخص شد و حالا یک سهمیه دیگر باقی مانده که 4 تیم شکست خورده در مرحله یک چهارم نهایی برای کسب آن تلاش خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • قرعه کشی جشنواره نوروزی ۱۴۰۳ پاکشوما برگزار شد
  • سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان
  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • رئیسی به کراچی رفت
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط