Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اظهارات بی مورد برخی افراد گفت: من نمی‌دانم مبنای این ادعا‌ها چیست، ولی ما در انتخاب، مذاکره و عقد قرارداد با حامیان مالی و تمامی موارد با هماهنگی هیئت مدیره اختیار تام داریم و تا امروز هم هیچ موردی وجود نداشته که بخواهیم قرارداد ببندیم و اقداماتی مثبت برای باشگاه انجام دهیم و کسی مانع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همه می‌دانند در چه زمان و موقعیتی به استقلال آمده ام که شاید کمتر کسی می‌توانست در این برهه مدیریت باشگاه استقلال با دنیایی از بدهی‌های ارزی و ریالی و مشکلات حقوقی و فنی را بپذیرد. اینکه بیرون گود باشیم و ادعا کنیم کار سختی نیست، با آگاهی کامل آمده ام و به تمامی مشکلات واقف هستم. چندین بحران بزرگ را در کوتاه ترین زمان ممکن و در بدترین شرایط اقتصادی و بروز ویروس کرونا برطرف و حل و فصل کردیم. اقدامات بسیار خوبی را انجام و اقدامات بی سابقه‌ای در دست اجرا است و برنامه جامع و کامل ۳ ساله داریم و اگر دلسوزان مدعی اجازه دهند مورد به مورد در زمان خودش عملیاتی خواهد شد.

سعادتمند ادامه داد: آیا این دلسوزان انتظار دارند ظرف مدت سه ماه تمامی مشکلات، آن هم مشکلاتی چون قرارداد‌های نجومی بی فایده کارشناسی نشده که متاسفانه دست نامحرمان هم در آن‌ها دیده می‌شود و میلیارد‌ها تومان پول بیت المال این مملکت را هدف قرار داده، برطرف نماییم؟ چرا طی سالیان متمادی این اتفاق نیافتاده است؟ حال که تیم و بچه‌های با غیرت آن در شرایط کرونا با همه وجود تلاش می‌کنند و یکی دو تا عزل و نصب بهانه‌ای شده برای سرکوب باشگاه بزرگ و اعلام و اظهار نظر عزیزان، باید اعلام کنم هدفمند‌تر از گذشته با عزمی جزم و اراده‌ای مصمم با کمک هواداران باشگاهی رویایی خواهیم ساخت. هواداران برای فصل بعد خواهند دید شادی را به این صاحبان اصلی بر می‌گردانیم. افتخارات دیگر را به تالار بی شمار افتخارات پر طرفدارترین تیم در آسیا و پر آوازه‌ترین باشگاه ایرانی قاره کهن اضافه خواهیم کرد.

ضمن ارج نهادن به تمامی نظرات منتقدان و دلسوزان واقعی استقلال از سایر عزیزان هم می‌خواهم به باشگاه خودشان وقت بدهند، حتی معجزه هم نمی‌تواند ظرف ۳ ماه صورت گیرد.

با آرزوی سلامتی برای تمامی اعضای باشگاه بزرگ استقلال و هواداران دلسوز و متعصب آبی دل.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احمد سعادتمند باشگاه استقلال تیم فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟

چند بازیکن تیم پرسپولیس به صراحت در مصاحبه‌های اخیر خود از شرایط مالی باشگاه گلایه و این طور عنوان کردند اگر شرایط به همین‌گونه باشد در پایان فصل قرارداد خود را تمدید نخواهند کرد.

به گزارش مشرق، یکی از بازیکنانی که در هفته‌های اخیر از شرایط مالی باشگاه پرسپولیس ابراز ناراحتی کرد و حتی نوید رفتن داد مهدی ترابی بود.

حضور مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر در مراسم ختم همسر زنوزی مالک باشگاه تراکتور شائبه‌ای را در فضای مجازی به وجود آورده که این دو بازیکن برای فصل آینده راهی تیم تراکتور خواهند شد.

البته تنها مهدی ترابی نبود که از باشگاه به خاطر شرایط مالی‌اش گله کرد؛ امید عالیشاه هم در این باره مصاحبه‌ای داشته است.

در این کش و قوس علی پروین مصاحبه کرد و گفت: در مورد آینده بازیکنان باید فصل تمام بشود و هرکس دلش می‌خواهد و این پیراهن را دوست دارد قرارداد امضا کند و هرکس دوست ندارد خداحافظ! زوری نمی‌توانید بازیکن را نگه دارید.

احتمالا از مخاطبان این صحبت‌های علی پروین دو پرسپولیسی نام‌برده هستند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مشکل بزرگ واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها و هلدینگ‌ها
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • نایکی پیشنهاد بالاتر می‌دهد؛ غول آمریکایی نمی‌خواهد بازار پرسود بارسلونا را از دست بدهد
  • انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس کلید خورد
  • شوک بزرگ به پرسپولیس
  • شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ۱۱ بازیکن در آستانه جدایی!
  • شوک بزرگ به پرسپولیس در پایان فصل
  • برگزاری تمامی مسابقات لیگ برتر با هدست های جدید داوری
  • شوک بزرگ حامیان تل‌آویو از حمله ایران
  • دلیل اصلی جدایی لیونل مسی از بارسلونا چه بود؟